Bearclaw

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 20 november 2009 13:54

Det är så att jag vet att du även läser denna bloggen.

Det är helt okej om man nu är så feg att man inte ens våga stå med sitt namn.

Men en sak är säkert att om nyfikna människor är inget som jag är intresserade av. Om du tycker man är tuff när man går in och skriver som du. Att du undrar när jag ska tala om vad som hände våran Gaby. När vi sitter i vårt hem med en annan hund som inte mår bra.

Själv tycker jag att det är både hjärtlös och respektlöst att göra så. Och att man sen inte kan skriva sitt namn m.m Nej du kan hålla dig borta från mina bloggar och säger bara det växupp och är du så nyfiken kan du skriva ditt namn m.m För det är sådana som du som sabba för andra med sin feghet.


Har du otur så kanske jag till och med lösenskydda jag den informationen när den kommer.

Vill du något så kan du säga vem du är, man blir bara så trött på dig (för jag vet nog vem du är).


Håll dig borta!!!

Av Rosie-Marie & Harry - 20 november 2009 09:21

Nytt in lägg i Hundarnas Dagbok  Skrattande


NospussarTungan ute

 

Av Rosie-Marie & Harry - 20 november 2009 07:53

Lyssnade på nyheterna nu på morgonen och måste säga att det är lite tråkigt att vi som lever i Sverige som då har varit med och startat barnkonventionen och sett till att den har fungerat i andra länder. Och verkligen sett till att barnen i andra länder vet vad detta är, gör inte så mot barnen som bor i Sverige. För här vet inte många barn att den finns. Och som vanligt duktiga Sverige som har tycker att andra länder skall veta om sina rättigheter med bryr sig inte så mycket att barnen i Sverige ska veta att det finns. Och idag då så fira de 20år som denna organisation funnits. Jag hoppas verkligen att det blir ändring i detta för alla barn i Sverige har det inte bra och de borde veta vilka rättigheter de har.


Och lika dant så var många föräldrar dåliga på att se andra barn förutom sina egna. Det gör mig också lite ont. För jag hjälper gärna någon annan med för mig är barn viktiga och då menar jag inte bara våra egna barn utan ALLA. Jag lägger mig i om jag ser att ett barn far ila det är min skyldighet som vuxen. Det är viktigt att barn vet om att det finns vuxna som bryr sig. Och vi måste ju börja att visa lite mer om vi vill att denna värld ska bli bättre. Ett barn som växer upp i våld tror ju att det är så det skall vara eftersom de inte ser något annat. Visa däremot någon vuxen att det är fel och att det finns lagar som säger att det är fel. Då gör man i alla fall lite mer än att inte bry sig.


Sen tycker jag däremot at våra lagar är lite lama när det gäller våld m.m men det tar vi en annan dag.

kjamisar på er

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards