Bearclaw

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 16 november 2009 21:25

Mitt i mörkret så vill jag ge er en ängel som strö lite stjärnor över er

 

Så ljuset kan komma in till er och kanske är det ett önske stjärna

då får ni passa på att önska er något.

Kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 16 november 2009 10:20

Nu har jag gjort klar lampskärmen till sonens rum, ska bara sätta dig lampan och kontakten med.

Lampan  

Så här blev lampan sonen blev jätte glad vilket är det viktigasteSkrattande


Kjamen


Av Rosie-Marie & Harry - 16 november 2009 08:27

Nytt inlägg i Hundarnas Dagbok Skrattande


Nospussar på erTungan ute

 

Av Rosie-Marie & Harry - 16 november 2009 07:53

Ja då var det vardag igen och här är det riktigt dimmigt ute det börja lätta lite men inte mycket.

Sitter och väntar att kaffet ska blir klart, är en kaffe människa.


Barnen sitter i soffan i teve rummet och titta på barnprogram. Bussen kommer inte fören runt 08,10 så de kan sitta och mysa en stund tycker det är skönt att de kan göra det innan skolan. Ska köra 16-åringen till skolan annars hade han varit iväg redan hans buss går 07,00 och han har 1timmes buss resan till skolan. Men om vi det tar bilen så tar det ca 20min till skolan. Så är det när man vill bo på landet, men jag skulle inte vilja bo inne stan inte.


Idag ska vår lilla dotter till barn för att göra en grundlig undersökning, jag hoppas verkligen att de hittar vad som är fel. Hennes lilla mage mår ju inte bra av att vara lös i magen hela tiden. Och varje gång vi tror att de börjar bli bättre så nästa gång är det lika dant igen. Nej nu får de verkligen leta upp för så här ska man inte ha det.


Ni får ha det så gott, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards