Bearclaw

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 17 november 2009 22:38

Då var man hemma har fått lite varm te och vilat en stund framför teven. Nu tänkte jag titta till bloggen lite och skriva en liten rad. Idag har mina dansare fått dansa sig varma vill jag lova :) men det är super duktiga. Det gick bra på alla kurserna och nu känns det lite trist eftersom nästa tisdag så är det avslutning i Nybro gruppen, men det blir ju till våren igen. Det känns alltid lite trist att sluta. Emma boda har en tisdag till innan även de har kursavslutning.

Så nu ska jag se vad de ska få för något av mig bruka alltid ge mina deltagare något. och allra helst till jul, så jag får komma på något bra som passa in i julens temaSkrattande


Ni får ta hand om er sov så gott nu, kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 17 november 2009 12:20

Har skrivit ut lite dansbeskrivningar som jag skall ha med mig till mina kursdeltagare. Barnen fick göra jätte fina jul kort idag och alla barnen var jätte duktiga.


Dottern ligger och sover och små killarna ja de bråka det ligger lite i vardagen just nu. Och vi hoppas varje dag att de skall gå över, men vi ger oss inte utan snart är det slut på detta bråk.


Idag blir det som vanligt snabb lunch i flytande form hihi tycker inte att det är så gott längre med man får i sig det man behöver och det är bra.


Nej man får göra sig ordning så man inte kommer för sent det vill jag inte.


Sköt nu om er, kjamen

 

Av Rosie-Marie & Harry - 17 november 2009 09:05

Nytt inlägg på Hundarnas Dagbok Skrattande


Nospussar på erTungan ute

 

Av Rosie-Marie & Harry - 17 november 2009 08:42

Då var det tisdag och det är den ända dagen jag har fullt upp från morgon till sena kväll. Skulle ha hjälpt min svägerska att städa hos min far, och just idag var den enda dagen hon kunde. Är verkligen ledsen att inte kunna hjälpa till har varit lite dålig med den biten så hon har varit super gullig och städat åt honom. Tack för att du finns.


Ska strax gå och duscha och göra mig i ordning innan vi ska till barntimman, gubben kör sonen till skolan. Hoppas verkligen han köper kaffe för det är slut här hemma och kaffe tarmen vill ha lite kaffe.


Det är så roligt eftersom vår vän och Berner uppfödare har fått tillökning, hunden Ada har nämligen fått 10st valpar 6tikar och 4hanar både mamman och valparna mår toppen vill ni läsa mer om det så kan ni gå in på Ekoxensblogg. Ett stort grattis till VALPARNA.


Ja idag är det barntimman och kurserna så hela dagen är man upptagen på. Men det är jätte roligt och det ska bli kul att få träffa sina kursdeltagare. Idag är det ingen dans som skall läras ut utan det är ren repetition som är på alla 3kurserna.


Nej nu får jag ta hand om allt som jag måste göra innan jag och barnen åker, kjamenSkrattande

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards