Bearclaw

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 10 november 2009 22:52

Nu vänta sängen på migSkrattande är lite slut efter denna dagen händelse.


Ni får vara rädda om er stora, stora kjamen till er.

 

en fin bild som kan få en att få lite energi till morgonen.


Sov GottFlört

Av Rosie-Marie & Harry - 10 november 2009 21:32

Ja denna dag man vet inte vad man skall tycka eller tänka. Som sagt den börjar allt annat än bra min dator såg jag till att fixa så den bara…. Ja vad ska man säga mmm. Min man var en hjälte för han hjälpte mig att fixa den men det tog lång tid. När jag kom hem från barntimman så hann jag inte med det jag ville och skulle göra. Fick vänta in i det sista för att få med mig lite material upp till kursen i Emmaboda. Mitt knä har jag ont i detta väder gör att det blir värre.


Har nämligen en skada från en trafikolycka för många, många år sen. Min nerv är sönder i mitt vänsterben och jag har alltid ont men har lyckas leva med min smärta rätt bra. Men detta väders från kallt till varmare gör att mitt ben inte vill riktigt som jag vill. Så även detta ben hade jag lite ont i dag och då är det jobbigt att dansa tyvärr. Men det gick rätt bra ändå vilket var tur för mina kursdeltagare.


Nu är jag hemma sitter och dricker en kopp te och har ätit en smörgås vilket satt där den skulle.


Kjamen och va rädda om erSkrattande

Av Rosie-Marie & Harry - 10 november 2009 17:56

Idag så höll jag att förlora allt som var på min dator jag gjorde något men fråga mig inte vad, för det vet jag inte.

Så jag har inte kunnat skriva något inlägg idag. passa på en kortis innan min kurs börjar.

Vi hörs senare och va rädda om er, bjuder er på en bild av både Ponti och Saga.

Ponti och Saga  


Stora kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards