Bearclaw

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 14 november 2009 18:48

Sitter och leta efter söta prinsessor som jag kan måla i tösens rum.

Jag ska måla dem för hand hade jag tänkt mig och då måste jag titta på dem en stundSkrattande


 

Här en av bilderna som jag kommer att andvända

kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 14 november 2009 16:13

Nu har jag fått in garderoben och rummet är städat och klartSkrattande. Nu har jag gjort ordning maten som står i ugnen och ska bli klart. Gubben är ute och fixa lillsonens rum han har fått hjälpa till med en bil som in tegick som den skulle. Han som ägde bilen behövde den pågrund av att hans fru ska vilken dag som helst ha barn. Men  nu har han börjat igen på rummet vilket är toppen för jag vill ha det klart.

6-åringen jag vet inte vad han har kommit in i för ålder men den är inte rolig. Han skriker och bråka med sina bröder så fort han kommer åt. Och han säger emot vad man än säger till honom, så han står inte högt på min lista just nu.


17-åringen ska ut lite senare för att fira en kompis som fyller år.


KjamenSkrattande

Av Rosie-Marie & Harry - 14 november 2009 13:49

Håller på att fixa ordning i 4-åringens rum det såg för jävligt ut och då var det bara ta sig i kragen och röa.

Så nu har jag släng ut lite och väntar just nu på en garderob men jag tror att gubben och 17-åringen har gått vilse. För det har tagit en stund nu och jag ser den när jag tittar ut, annars får jag väl hämta den själv.

16-åringen har en kompis här han hjälper honom med sin stuga så nu håller de på att spakla, vi har satt ett mål att det ska bli klart idag. Jag tror inte han hinner men det är alltid bra att ha ett mål.


Nej nu får jag nog gå ut och se vad de har tagit vägen vill gärna ha in kläderna i sonens nya garderob innan dottern vakna. Hon vill så gärna hjälpa till men i detta fall vill jag göra det själv.


Ha det gott, kjamenFlört

Av Rosie-Marie & Harry - 14 november 2009 12:11

Här nere hos oss är det grått och trist ute så jag tycker att man

behöver bli lite uppmuntran så jag ger er

lite blommor och hjärtan

 

KjamisarSkrattandeFlört

Av Rosie-Marie & Harry - 14 november 2009 11:10

Det är så att 16-åringen är en favorit oss de små barnen och de bara älskar när han kommer hem.

Och härom dagen så passade de på att gosa lite extra mycket med honom.

De minsta bara älskar sin storebror  

Och de vet att han har svårt att säga nej till dem, och gråter de lite så får de som de villSkrattande

Ja dessa underbara barn, kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 14 november 2009 11:08

Då var det lördag och ja detta väder det finns inte så mycket att tillägga om det. Här är det fullt hus som vanligt vi har ätit frukost och tittat på barnprogram, Nu är barnen ute och leker 16-åringne och dottern sitter bredvid mig vid köksbordet. Hon lyssna på musik i hans telefon hon bara gillar detta.


Gubben och den 17-åringen ska på soptippen de har fullt släpet nu så det behövs tömmas. Sen blir det de smås rum och 16-åringen bostad som står på den viktiga listan. Sen har jag tvätten som vanligt som jag måste ta hand om inget annat tvätta upp.


Sen har jag ju allt som man måste göra varje dag som att dammsuga och torka golven det är ett måste. Ja ta hand om barnen och mat m.m så det är lite ändå som man gör men inte räkna in i programmet när man håller på med.


Får göra en god kaka till fikat för det brukar vi även ha på lördagarna och enligt barnen så är den fikan viktig och då ska de naturligtvis få en kaka. Idag står lövbiff på matlista har däremot inte kommit på vad jag ska göra med det och vad jag till men det bruka komma.


Ha nu en skön lördag, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards