Bearclaw

Direktlänk till inlägg 4 april 2011

It was pretty long ago now / Det var ett tag sen.

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppiesI have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some more. Are more alert and wants to play with her ​​toysIs so fun to see how she develops he too


I've also been busy with my business, it is how much has to be made ​​and fixed. Must also pushing up some products that I can take pictures of and put on the company website. I must have done the website is little to be done before I post it.


Have a nice day, Huggies


-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Det har varit mycket med sjuka barn och valparna. Så det har varit en länge senjag var ute och bloggade, men så är det.

Vår lilla tjej är redan 5månader hon har börjat se sig om lite mer. Tycker även om att leka mer med sina leksaker, det är verkligen roligt att se hur även hon utvecklas.


Sen har det varit mycket med företaget, det är mycket som skall fixas. Ska även trycka lite saker som jag ska ta lite bilder på och lägga upp på hemsidan. Det är nämligen lite till jag måste göra innan jag lägger upp den.


Ha en bra dag Kjamis

 
 
Marianne

Marianne

9 april 2011 01:08

Man kan inte hinna med allt, familjen och djuren i första hand. Och nu är man ju ute så mkt som möjligt och njuter av det vackra vädret.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Kläder online

Kläder online

26 april 2011 14:06

lycka till hoppas du hinner med allt utan att bränna ut dig :)

http://www.onlineklader.com

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

8 juni 2011 10:24

Det var längesen jag var här inne. Så ni har tio barn nu, det är riktigt mycket det! Förstår att det inte hinns med hur mycket som helst. Men Du är välkommen att besöka min blogg när och om Du vill. Lycka till med allt i Ditt liv. Jag har skrivit på engelska i en blogg ibland också. Kram

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

15 juli 2011 12:41

hej, jag har återtagit mitt bloggande fast jag har bytt bloggadress,du är välkommen att följa med där igen. Jag vill helst gärna följa dig. Jag träffade fyra hundar som jag tror är sådana som du har ,se är från en kennel här utanför Husum.
Hoppas du hör av dig,för jag berättade att ni hade kennel och det var som hon kände till ert kennelnamn.
Må så gott,Gunilla från bloggagratis.

http://gunibirgit.blogspot.com

 
kurrelina

kurrelina

10 november 2011 15:20

Oh har du fått en liten baby, lyckost där och ett JÄTTE GRATTIS
Inte ofta jag är inne på bloggen men ska se om jag kan skärpa mig, har fullt upp i alla fall
kramis

http://kurrelina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 1 mars 2011 10:53

Nytt blogg inlägg i Hundarnas Dagbok        New blog posts in dogs diary        Nospussar// Nosekisses   ...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards