Bearclaw

Direktlänk till inlägg 14 november 2009

Jobba och åter jobba hihi

Av Rosie-Marie & Harry - 14 november 2009 11:08

Då var det lördag och ja detta väder det finns inte så mycket att tillägga om det. Här är det fullt hus som vanligt vi har ätit frukost och tittat på barnprogram, Nu är barnen ute och leker 16-åringne och dottern sitter bredvid mig vid köksbordet. Hon lyssna på musik i hans telefon hon bara gillar detta.


Gubben och den 17-åringen ska på soptippen de har fullt släpet nu så det behövs tömmas. Sen blir det de smås rum och 16-åringen bostad som står på den viktiga listan. Sen har jag tvätten som vanligt som jag måste ta hand om inget annat tvätta upp.


Sen har jag ju allt som man måste göra varje dag som att dammsuga och torka golven det är ett måste. Ja ta hand om barnen och mat m.m så det är lite ändå som man gör men inte räkna in i programmet när man håller på med.


Får göra en god kaka till fikat för det brukar vi även ha på lördagarna och enligt barnen så är den fikan viktig och då ska de naturligtvis få en kaka. Idag står lövbiff på matlista har däremot inte kommit på vad jag ska göra med det och vad jag till men det bruka komma.


Ha nu en skön lördag, kjamen

 
 
Marianne

Marianne

14 november 2009 13:21

Det är många måsten och en hel del som borde göras. Men själv är jag nöjd idag. För jag har fått i ordning något som borde ha gjord redan i sommar.
Gofika är ett måste till helgen.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards