Bearclaw

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 3 november 2009 22:15

Nu får ni ALLA sova så gottFlört

Bebis med nalle  


Stora kjamisar på er

Av Rosie-Marie & Harry - 3 november 2009 21:17

Då var man hem kommen från mina kurser idag fick mina dansare dansa och det gick jätte bra. Och det gick det i alla 3kurserna de är jätte duktiga. Tyvärr så var det en person som gjorde sig ila på min första kursen, hennes knälåste sig. Jag hoppas verkligen att hon fick ordning på det igen för hon hade rätt ont mot slutet. Sänder dig en tanke.


Även hemresan gick bra stötte inte på något stort djur   längst vägen det ända som jag såg var en räv. Kände mig inte så trött som jag har gjort innan vilket är super skönt. För det är en bit som man kör och det är mycket djur som är och springer så man måste vara vaken.


Kom hem så hade gubben gjort lite te till mig vilket var gott att få, kände mig lite frysen. Gick upp och pussade på pojkarna 9-åring var vaken och 6-åringen sov så skönt. Gubben och 16-åringen såg på teven. Och jag tänkte uppdatera min blogg lite det är en skön avkoppling att sitta och skriva lite.


Ha en skön kväll, kjamenSkrattande

Av Rosie-Marie & Harry - 3 november 2009 11:58

Idag är det min kära svägerska och deras hund Uzzy som fyller år idagSkrattande


Ett jätte GRATTIS på eran stora dag.

 

Ger dig en blommaSkrattande och man vet ju aldrig om det kommer någon live hihi


Kjamisar

Av Rosie-Marie & Harry - 3 november 2009 07:36

Nytt inlägg i Hundarnas Dagbok Flört


Nospussar på er Tungan ute

Av Rosie-Marie & Harry - 3 november 2009 07:03

Då är det tisdag och jag och de 3minsta ska till barntimman idag, de har längtat nu eftersom de har varit lediga veckan som gick. Och förra veckan igen så var vi hemma eftersom dottern var lite hängig.


Ska strax väcka de 2 av sönerna som ska till skolan de äldsta är duktiga att komma upp allra helst den äldsta han jag inte väckt på flera år. Han är som jag var vaken innan klockan ringer var sån även i skol åldern. Den andra sonen han är mer seg och han har jag fått ringa och väcka så han inte kommer försent. Lovade honom även idag att jag skulle köra honom till skolan.


Idag har jag även mina kurser och som vanligt är det roligt att åka dit.

Så denna dagen är en dag jag inte hinner med mycket här hemma utan det får vänta till en annan dag.


Ska även ta ett foto på stolarna som gubben målade i går de blev jätte fina. Ska bli roligt att få ordning på vårt stora rum igen.


Ha det så gott, kjamenSkrattande

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards