Bearclaw

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 24 november 2009 12:09

Då har man kommit hem och dottern ligger och sover, de andra 2killarna är ute och leker. Känns lite skönt eftersom solen vill titta fram lite.

Har lindat in presenterna och lagt dem i en påse.

Håller även på med att plocka ihop resten som jag ska ha med mig.

Ska snart köra igen.


Ha en skön tisdag och jag hoppas att solen även vill titta fram hos erSkrattande

Kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 24 november 2009 07:15

Tisdag och jag sitter och väntar att fralldegen ska jäsa klart. Ska även baka paj och en annan kaka men vad det blir för kaka vet jag inte än. Detta skall vi ta med till barntimman i dag,


För idag fyller vår son 3-år så ett stort GRATTIS till dig på din stora dag,

Vill även gratta en blogg vän på hennes dag GRATTIS YvonneSkrattande


Idag är det även kursavslutning på en av mina kurser satt och gjorde en present till var och en av mina kursdeltagare. Nu får man bara hoppas på att de blir glada över den. Fick en över som jag tänkte lotta ut till någon men tyvärr så kan jag inte visa den än med i morgon ska ni får se om ni vill vara med att tävla om den.


Som jag skrev i kvällens inlägg så har Supermamman en tävling av en kanon fin julstrumpa.


Varför tar det alltid så lång tid när man väntar på något mmmmm sitter nämligen och väntar att kaffet skall rinna ner. För just nu så suger kaffetarmen.

Vad händer mer idag gubben får se till att måla klart möblerna så det blir klart, man får tända en brasa i baken på honom hihihi. Sonen skulle lägga in sin matta så han kan plocka ut sina saker till sitt nya boende.


Igår:

Var jag och hälsade på min bästa vän och som alltid är det super trevligt att träffas. Hjälpte henne även att mata lite valpar mysigt. Ada är en sådan duktig mamma och pysslar om sina valpar kanon bra. Måste även säga att man kan inte se att Ada har fått så många valpar hon är så fin i kroppen. Tusen tack min kära vän för gott kaffe och mycket trevligt sällskap.


Ha en bra dag nu, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards