Bearclaw

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 4 november 2009 17:03

Idag har Harry varit hos doktorn med vår lilla dotter. Hon har varit dålig i sin lilla mage rätt länge nu.

Han ringde även till barn som skulle göra en utredning på henne eftersom det inte var bra alls att hon hade gått så länge. Han var även på läkarstationen med henne och de tog lite prover på henne ska även ta fler prover. Så jag hoppas verkligen att de ska hitta vad som är fel.


Nu har jag tagit hand om tvätten som var torr och ren och lagt in det där de hör hemma. Fast den stora sonen får lägga in sin tvätt själv.


Just nu håller vi på med maten pojkarna är inne i stora rummet och spelar lite. Dottern är arg som ett bi vill inget just nu. Men hon är lite trött för hon har inte sovit i dag eftersom att de var hos läkaren. Så jag måste i alla fall hålla henne vaken till 18,00 annars vaknar hon senare i kväll eller tidigt som katten i morgon bitti.


Nej man får återgå till oredan hihi sköt om er, kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 4 november 2009 15:17

Mitt i detta höstväder vill jag ge er en bamse kjam

 

Och en blommaSkrattande


kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 4 november 2009 08:43

Nytt inlägg på Hundarnas Dagbok Skrattande


Nospussar på er Tungan ute

Av Rosie-Marie & Harry - 4 november 2009 08:05

Då var det mitt i veckan och vädret ja vad kan man säga det är ju höst inte så mycket man göra åt det. Annars vill jag gärna ha mer värme.


Som vanligt är man vaken med tuppen har dammsugit och torkat av golven, hann inte riktigt med det i går, men nu är det klart. Ska ta i tu med min tvätt framåt eftermiddagen för det har blivit rätt mycket nu. Hela stora rummet är fullt med tvätt som jag måste ta bort och stryka och lägga in på deras rätta ställe. Det har ju blivit lite mer för jag har köpt lite handukar och fått av min mamma så det var lite extra som behövdes tvättas. Sen har man ju den vanliga tvätten som inte är lite tvätt. Men som tur är så går rätt fort när jag väl sätter fart.


Gubben är snart klar med att målat klart våra möbler det är en stol och bordet som måste målas lite till. Det blev jätte bra vilket känns toppen för man vet ju inte om det blir som man har tänkt sig. Ska ta foto underdagen och visa er hur den nya stolen kommer att se ut.


Ha det så gott, kjamenSkrattande

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards