Bearclaw

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 27 november 2009 19:55

Jag vill önska er en underbar fredags kväll

 

Va nu rädda om er stora kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 27 november 2009 14:34

Nytt inlägg i Hundarnas Dagbok


nospussar på er

 

Av Rosie-Marie & Harry - 27 november 2009 09:21

Det är ju inte klokt med det är verkligen fredag igen, förstår inte hur snabbt det går. Barnen har åkt till skolan gubben körde sonen till skolan så att han fick lite sovmorgon. Ska även hämta honom i skolan när han har slutat.


Idag blir det full fart med alla måsten för det har inte blivit så mycket gjort som jag har velat. Tvätten den måste jag fortsätta med den blir man ju inte klar med. Det ska städas i storarummet och kasta ut sakerna som inte ska vara där inne. Sen är det allt som man gör hela tiden som dammsuger och torka golven m.m


Pojkarna sitter och titta på barnprogram och dottern tror att hon ska få göra som hon vill. Och han har ju lärt sig hur hon ska göra för att ska få som hon vill. Hon är en riktig teater apa på alla sätt och vis kan hon inte gråta sig till det så försöker som charma en. Ja dessa underbara barn det är rätt roligt att bara titta på dem.


Måste även städa 9-åringens rum för det har jag inte kunnat göra pågrund av att jag inte fått in bokhyllan. Eftersom jag inte vet vilken bokhylla som jag kan ta för 16-åringen skall välja först. Måste även putsa klart fönsterna som jag har kvar.


Ska dricka mitt kaffe och ge barnen lite frukost  sköt om er, kjamisar.

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards