Bearclaw

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 22 november 2009 15:13

I det mörka och gråa vill jag ge er lite av kärleken

 

Och en elefant med hjärtan är ju toppen dåSkrattande

Kjamisar

Av Rosie-Marie & Harry - 22 november 2009 12:14

Ja ännu en natt utan någon reda med min sömn dottern har hostat och mått dåligt. Hon och jag har legat ännu en natt i soffan eftersom jag ville inte att 2-åringen skulle vakna. För det var nämligen så att varje gång hon hostade så gjorde det ont så hon bara skrek. Vid 04,30 kunde jag lägg henne i sin egen säng och naturligtvis så kom 2-åringen. Och gubben ja han har det bra han hihi.


Idag så ska sonen tapetsera sin stuga och göra det klart, så kan han börja att flytta in där i kväll. Vi kommer att hjälpa honom eftersom han har hjälpt oss. Ska även plocka bort lite skit ifrån stora rummet igen eftersom jag har lagt in lite saker där igen. Måste ha det klart till helgen så man kan börja tänka på något annat.


Tyvärr så är inte vädret det bästa men det är ingen mening att gnälla för det hjälper inte än då. Och man är ju även rätt trött men det är bara att se till att det händer lite idag.


Ha det gott och va rädda om er, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards