Bearclaw

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

Hem kommen..

Av Rosie-Marie & Harry - 31 oktober 2009 16:48

Sonen hem kommen från spöklägret och han har haft super roligt, han var även nöjd med sina kläder på maskeraden. Så han tackar vår kära vän Maya för tipset.


När vi kom hem från utställningen var det bara att börja plocka ordning allt disk hund rum, ja lite av varje. Men annars stod huset kvar hihihi men bröderna hade varit lite jobbiga idag.


Men hundar och barnet välkomnade oss hjärtligt och jag måste även erkänna att jag/vi sakna dem när vi är iväg. Nu står maten vid spisen och vi bara väntar att vår mat ska bli klar. Barnen vill ju äta lite godis sen men det får bli efter maten. Och äter man inte mat blir det inget godis så det bruka ätas rätt bra. Det är mycket som jag skulle behöva göra men det får väntas tills i morgon idag är det bara barnen som gäller. Sitta och mysa titta lite film men inget annat skall göras.

Tyvärr så har jag inte hunnit dekorera med pumpor det brukar vi alltid göra vet inte varför det inte har blivit av. Men vi får göra det så mysigt vi kan ändå.


Kjamen på er

 
 
Maria

Maria

31 oktober 2009 18:31

Som vanligt såg jag dig bara som hastigast idag.Vet i fasen inte vad ni satt för någonstans heller i allt vimmel.Men Harry pratade både jag och maken med .(vad han vad stilig idag men säg inte det till honom för då blir han väl si så där 4 meter lång fniss)Och tack för att du tog med dig en bur till oss.Men tyvärr kunde vi inte använda den för det vad så trångt så vi hade inte kunnat sätta upp en fågelbur ens .
Ha en fortsatt trevlig Hallowen ni alla

Kramar Maria

http://ellebacken.webs.com

 
Sussa

Sussa

31 oktober 2009 20:09

Hej! Tack för idag. Trevligt att träffas. Jag har lagt upp ett foto på Facebook http://www.facebook.com/photo.php?pid=2673447&l=f8228ff7d1&id=572386940
Säg till om ni inte vill att det ska vara med!

/Sussa

http://sussasvovvar.blogspot.com

 
Marianne

Marianne

31 oktober 2009 23:48

Borta bra men hemma bäst som det heter. Jag hoppas ni har haft en bra dag i Wäxjö och att ni träffat trevliga människor. Tyvärr så blev det bäst att jag stannade hemma. Skälet till det, vet ni ju…
Men det kommer fler utställningar och fler tillfällen att visa sina hundar och då hoppas jag på att allt är uppklarat. Jag hoppas att sonen tagit lite foton på spöklägret så att jag får se hur han såg ut.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards