Bearclaw

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 27 oktober 2009 22:09

Vill bara säga God-Natt till er alla.

hoppas ni får en skön natt sömn och där ni drömmer de underbara drömarna som ni känner för.

 

Så dröm nu i drömmarnas världFlört


Kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 27 oktober 2009 21:27

Kom hem från kurserna som har gått super bra TACK min kära kursdeltagare att ni gör det så trevligt att komma till erSkrattande När jag kom hem så hade gubben gjort lite te åt mig 16-åringen bjöd mig på chokladboll ochsockerkaka inte dåligt. Man kan ju undrar vad de vill att man skall göra ni hahaahhaha.

Blev så arg på mig idag för jag brukar ha ombyte med mig det är inte så trevligt att ha samma kläder efter kurserna. man blir rätt varm och svettig det gillar inte jag utan jag har alltid lite tröjor med mig så jag kan byta om. Men naturligtvis så glömde jag både tröjor och min vatten flaska man blir så trött.

Men det löste sig ändå som tur är så hade jag en kofta så det blev bara att ta av mig tröjan och bara ha koftan. Så kände jag mig lite fräsch igen.

Jag har bara 3ggr till i Nybro sen slutar vi för denna terminen Emma boda har 5ggr kvar så tiden har verkligen bara sprungit i väg. Det känne som jag har precis börjat kursen, så nu får jag fundera lite på vad jag ska göra till avslutningen.


KjamenFlört

Av Rosie-Marie & Harry - 27 oktober 2009 12:27

Då var det dags att packa ihop allt jag skall ha med mig. För det är kurs kväll först i Emmaboda sen Nybro.

Det är alltid lika roligt att åka dit för mina kursdeltagare är helt underbara.

 

Så nu är det utlärning som gäller hihi. Och de är verkligen super duktiga.

Ha en underbar fortsatt dag.


KjamisarSkrattande

Av Rosie-Marie & Harry - 27 oktober 2009 11:20

Nytt inlägg i Hundarnas DagbokSkrattande


Nos pussar på erTungan ute

Av Rosie-Marie & Harry - 27 oktober 2009 10:43

Även idag är det grått och trist väder ute men man får ta sig i kragen och skaffa sig lite energi. Barnens energi är ju inget fel på de börjar kl 06,00 och sen är det full gång här hemma. Tänk om man bara kunde få en bråk del av deras energi, vad glad jag skulle bli då.



3 utav våra små killar var ju med sin stora syster de hade haft super roligt. 9-åringen och 6-åringen hade tagit hål i örat. Så det var 2st som var super malliga lite mer var faktiskt 6-åringen han strålade av glädje. Sen informerade de hur man skulle sköta om deras öra det var super viktigt ska ni veta. Och de hade handlat lite saker som de stolt visade oss så denna dagen kommer de att minnas länge.



Den ena sonen är ute och bygger på sitt lilla stuga det kommer bli super bra. Är så roligt att få lite ordning på allt här hemma. Jag vill ha ordning och reda men det spelar ingen roll och det ligger leksaker överallt när barnen är och leker. Men sen vill jag inte ha det där utan då får man sparka de i rumpan (det gör jag ju inte) så det händer något. Så även idag är det fullt upp i byggande så snart började det blir riktigt bra det känns så bra.


Ha det gott, kjamenSkrattande

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards