Bearclaw

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 21 oktober 2009 18:12

Vår lilla tjej och Saga  

Tog lite bilder på vår lilla tjej och SagaSkrattande


Kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 21 oktober 2009 14:59

Som ni kanske förstår så är jag en människa som tänker mycket på saker och ting.  

Jag får höra eller saker som jag vet själv.

Är även person med ett stort hjärta vilket innebär att man ofta blir sårad av andra som utnyttja detta. Vilket har hänt rätt ofta i mitt liv att man har fått rätt många smällar på grund av att jag vill alla väl.

Har fort farande ett stort hjärta men däremot så är jag mer försiktig när det gäller vänner m.m

Man orka inte jämt bli besviken på folk runt en. Men de vänner som jag håller av stödjer jag till 1000% och jag delar gärna med mig av det lilla jag har.

En del kanske uppfattar mig elak men det är jag inte men ärlig tycker man ska stå för det man säger.

Och jag är allt annat än fel fri för det är jag inte och vill inte vara heller.

Och jag har varit med om rätt mycket under mina 39-år.


Fick mitt första barn när jag 16-år och det andra i 17 gifte mig när jag var 18år och skilde mig knappt ett år efter. Jag ville inte vara hemma fru medans han skulle vara ute och ränna med andra.

Och detta är bara lite, lite som har hänt under dessa åren. Får se om jag orka dela lite av det en annan gång. För mycket är rätt jobbigt att prata om det är sånt som jag bara vill sopa under mattan.


Det var lite om mig det och det finns mer hihihiSkrattandeFlört

Av Rosie-Marie & Harry - 21 oktober 2009 09:14

Ni har väl undrat varför jag inte skriver så mycket om hundarna.

Det är nämligen så att jag försöker sära Kenneln och familjen eftersom det är två olika saker.

Naturligtvis så tillhör hundarna familjen men det blir så lätt att alla blanda ihop vår familj i hop med kennln.

Det blir visst och sant lite mer att titta in på och för mig att skriva så jag har det lite på test en tid och se ur det fungera. Så jag har en länk på bloggen som heter hundarnas dagbok där kan ni gå in och läsa om hundarna på våran kennel. Men jag skriver ju även lite här om dem för det beror ju lite på i vilka sammanhang.


Så vill ni läsa om hundarna så går ni till hundarnas Dagbok


Ha det så gottSkrattande

Av Rosie-Marie & Harry - 21 oktober 2009 08:57

I går så hade jag mina kurser vilket var super roligt jag gillar att åka upp till mina kursdeltagare. Talade även om det för dem igår att jag åker upp till dem med ett leende. De har en sådan positiv energi som jag super i mig hihi lite som Dracula.


Jag måste säga att jag var lite rädd när jag körde i går för jag var helt slut så det kändes hela tiden att kroppen stängdes ner och kopplade på. Nej så känner jag mig som jag gjorde igår så får jag antingen ha någon med mig eller stanna hemma.


Barnen äter varsin clementin  killarna är så malliga när de kan skala själva dottern går det inte riktigt lika bra för. Man kan säga att det blir mos så jag hjälper henne sen delar jag dem på mitten. Jag är så glad för våra barn bara älskar frukt de vill hellre ha det än godis. Så det händer ofta att vi har frukt sallad till myspys här hemma.


Jag ska klä lite stolar idag fick hem tyget som jag köpte till dem och blev jätte glad för det var så fint som jag tyckte när jag beställde det. För det har nämligen hänt mig att jag har fått hem tyg som inte var fint live, inte roligt. Ska även måla stolar och bord vill ha det i samma färg som vår soffa som vi har i stora rummet.

Jag har fort farande hoppet att vi ska bli klara där inne innan julenFlört.


Ha det så gott, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards