Bearclaw

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 22 oktober 2009 21:31

Då börjar kvällen bli till sitt slut ska försöka vara lite och lägga mig i tid tror lite att min kropp behöver det.

Good Night  


Så Sov Så Gott, Rensa bort allt som inte ska vara kvar, Full allt med kärlek, Släck sedan lampan och du får en underbar god sömn, Va rädda om er, kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 22 oktober 2009 17:21

Idag började äntligen med våra stolar vill klä om dem så de passa in i vårt storarum.

Ska även måla stolarna och bordet gräddgult nästan samma färg som vi har på vår soffa.

Det är så roligt när man gör om lite hemma sen om det är gammalt eller nytt spelar inget stor roll.

Men när man ändrar om det så blir det som en annan vill ha det. Och jag vill verkligen ha storarummet så klart som möjligt innan vår son fyller år i november.

Så kommer tyget att se ut som vi skall ha på våra stolar.

 

Vi har nämligen rött inne i storarummet tyvärr så har vi inget sivlerfärgat men gulfärgat så jag får väl köpa lite silver färgade saker som ramar te.x För just nu är tavelramarna färg guld.


FlörtSkrattande

Av Rosie-Marie & Harry - 22 oktober 2009 14:14

Äntligen är hon klar så nu sticker viSkrattande

Vi sricker  

Men vi får skynda oss så hon inte ta fram kameran igen Skrattande


kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 22 oktober 2009 09:13

Nytt inlägg på Hundarnas DagbokSkrattande


Ha det gott!

Av Rosie-Marie & Harry - 22 oktober 2009 08:33

Då var torsdag och nästan helg och jag fick inte det jag ville gjort igår. Så idag skall jag ta mig i kragen och klä om våra stolar. Jag får ta och damma av lite också det blir dammigt med hundar och barn som springer runt i huset.


Just nu har jag en liten kille som tjatar hål i huvudet på mig, han undrar när hans buss kommer. Det är 4-åringen som skall till barntimman och det är den bästa dagen på hela veckan eftersom han åker ju buss utan oss. Men hans buss går inte än utan det är 30minuter till så det blir mycket tjat innan han sitter på bussen. Just nu sitter de och tittar på barnprogram får hoppas det är intressant så tiden går fort för honom.


Sitter och dricker kaffe och lyssnar på Alan Jackson en av mina favoriter i countrymusikens värld. Jag gillar nämligen country tycker den musiken är en rogivande musik. Sen lyssnar jag på allt annat också men just country ligger överst på min topp lista. Och det som jag gillar med linedancern som jag dansar och lär ut. Är att musiken är blandad till danserna så alla hittar alltid någon låt som de gillar.


Sen har jag en man som sjunger kanon bra och hans röst är mer för country hållet. Tyvärr så slarvar han med att träna sin röst. Jag brukar bli lite arg på honom för man måste träna den om man vill behålla sin sångröst. Det är ett öm tåligt instrument som måste vårdas. Och hans röst är inte som de som inte kan sjunga utan den är verkligen toppen. Ska se om jag kan ladda upp en liten snutt där han sjunger så ni får höra.


Det är lika dant med vår äldsta dotter hon är en super röst men tror inte att hon tycker det ånej hon anser sig inte kunna sjunga. Vilket gör mig så ledsen för hon är toppen. Även hennes förre detta sångpedagog hon har en röst som kan sjunga allt enligt henne. Men tror inte att vår dotter förstår det ånej för hon kan inte sjunga. Synd tycker jag att man inte utnyttja sina kunskaper.


Ha det gott kjamenSkrattande

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards