Bearclaw

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 12 oktober 2009 20:14

Läs texten här nedan!!!!!!!

Av Rosie-Marie & Harry - 12 oktober 2009 12:19

Nu har jag fått nog av ALLT SKIT!!!!! Skrikandes

Nu gäller det min kära vän och man prata inte skit om min familj och min vän ligger under min familj….

Det finns nämligen personer som anser sig rätten att prata skit om min vän.

Och då vill jag bara förklara för er att denna vän är en jätte omtänksam människa som inte springer i stugorna och prata skit. Personen säger det till dem de gäller.

Men de som går runt och sprider smitta bland hundfolket gillar jag inte.


Jag skall bara upplysa personerna i fråga att enligt Svearikeslag så kan man åka dit på detta.


Och det som är så roligt om man tycker det är roligt är att min vän har bevis på att det som personerna springer runt och snacka inte stämmer. Och att man nyter skryta med sig själv att man är så duktig som hundägare och uppfödare förstår jag inte. När min vän har varit den som har hjälpt till med mycket för personerna som prata skit om min vän. Och de är så jävla fega (ursäkta språket) att de inte kan kontakta min vän utan springer som sagt runt och smitta andra. Jag har tagit ställning i detta pågrund av att jag själv har blivit på hoppad av personerna i fråga de har pratat skit om min familj. Och då skall jag även tala om att personerna känner inte mig vet inte vem jag är, eftersom jag är rätt ny i hundvärlden. Men de tycker att de vet vem jag är och tycker även att de har rätten att lägga sig i vad jag har m.m

Jag dömer inte folk som jag inte känner, men som sagt jag har sett bevis och har blivit själv utsatt av personerna.

Och jag väljer sida och stötta min vän. Det som är lite trist är att det är många som tror på de som prata skit vilket är trist för de kommer att bita sig i foten till slut och stå där och titta på när folk har fått nog av allt. För tror inte att den dagen inte kommer för det gör den. Jag har själv fått nog och jag kan tänka mig att det blir flera som skriker till i denna frågan.


Väx upp nu för fan skaffa er ett liv och spring inte runt i stugorna och prata skit.

Vill ni te.x mig något så är det bara att komma.

Jag personligen är så jävla trött på att folk tycker att de har rätten att skada en annan person.

Och i detta fallet så finns det bevis!!!!

Nej ni fega as kom fram ur era lyor och stå för det ni har sagt man är inte mer mänsklig och kan be om ursäkt för det man har gjort. Men att gå runt att ljuga gör man fan inte mer.


NU ÄR DET BRA MED ALLT:Skrikandes


Ni får förlåta mig men nu är det bra med allt skit som cirkulera runt, ta redan på fakta innan ni prata.


Ni som är vettiga ha en helt underbar dag, ni andra behöver HJÄLP!

Av Rosie-Marie & Harry - 12 oktober 2009 09:10

Ännu en regnig och grå höstdag och en annan blir så trött av detta. Jag vill ha solen så man kan känna sig lite piggare. Men det är bara att ta sig i kragen och göra lite nytta här hemma. Barnen leker och springer runt från det ena rummet till det andra. Kopplade på barnprogram till dem så nu sitter de och titta, så länge det varar. Även de blir lite sega av vädret och då blir det inte så roligt att ha dem hemma (hihihi) då bråkar de och slåss mer än vanligt. Så idag får man se till att underhålla dem lite mer än vanligt.


Det blir även att vi bygger idag så det börjar bli klart med allt som måstes. Vi vill ju ha det klart innan julen närma sig och även snön. Om den kommer till oss det vet man ju inte fast jag hoppas det. Då blir det roligare för barnen det finns mer för dem att göra ute. Men tyvärr så brukar det inte bli så mycket snö där vi bor utan mest regn blask och det är inte roligt alls.


Nu skall jag ta mig lite kaffe och ni får sköta om er, ha det gott kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards