Bearclaw

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2009

Ursäkta språket. Era fega AS!!

Av Rosie-Marie & Harry - 12 oktober 2009 12:19

Nu har jag fått nog av ALLT SKIT!!!!! Skrikandes

Nu gäller det min kära vän och man prata inte skit om min familj och min vän ligger under min familj….

Det finns nämligen personer som anser sig rätten att prata skit om min vän.

Och då vill jag bara förklara för er att denna vän är en jätte omtänksam människa som inte springer i stugorna och prata skit. Personen säger det till dem de gäller.

Men de som går runt och sprider smitta bland hundfolket gillar jag inte.


Jag skall bara upplysa personerna i fråga att enligt Svearikeslag så kan man åka dit på detta.


Och det som är så roligt om man tycker det är roligt är att min vän har bevis på att det som personerna springer runt och snacka inte stämmer. Och att man nyter skryta med sig själv att man är så duktig som hundägare och uppfödare förstår jag inte. När min vän har varit den som har hjälpt till med mycket för personerna som prata skit om min vän. Och de är så jävla fega (ursäkta språket) att de inte kan kontakta min vän utan springer som sagt runt och smitta andra. Jag har tagit ställning i detta pågrund av att jag själv har blivit på hoppad av personerna i fråga de har pratat skit om min familj. Och då skall jag även tala om att personerna känner inte mig vet inte vem jag är, eftersom jag är rätt ny i hundvärlden. Men de tycker att de vet vem jag är och tycker även att de har rätten att lägga sig i vad jag har m.m

Jag dömer inte folk som jag inte känner, men som sagt jag har sett bevis och har blivit själv utsatt av personerna.

Och jag väljer sida och stötta min vän. Det som är lite trist är att det är många som tror på de som prata skit vilket är trist för de kommer att bita sig i foten till slut och stå där och titta på när folk har fått nog av allt. För tror inte att den dagen inte kommer för det gör den. Jag har själv fått nog och jag kan tänka mig att det blir flera som skriker till i denna frågan.


Väx upp nu för fan skaffa er ett liv och spring inte runt i stugorna och prata skit.

Vill ni te.x mig något så är det bara att komma.

Jag personligen är så jävla trött på att folk tycker att de har rätten att skada en annan person.

Och i detta fallet så finns det bevis!!!!

Nej ni fega as kom fram ur era lyor och stå för det ni har sagt man är inte mer mänsklig och kan be om ursäkt för det man har gjort. Men att gå runt att ljuga gör man fan inte mer.


NU ÄR DET BRA MED ALLT:Skrikandes


Ni får förlåta mig men nu är det bra med allt skit som cirkulera runt, ta redan på fakta innan ni prata.


Ni som är vettiga ha en helt underbar dag, ni andra behöver HJÄLP!

 
 
Emma

Emma

12 oktober 2009 12:31

Gud vad skönt med någon som kan ryta ifrån!! =)

http://laserduskriverjag.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna

12 oktober 2009 13:10

Tack för din tanke om oss idag! jo jag är jättenervös.
Läste ditt inlägg här...jaa man kan bara skaka på huvudet.
Jag tror såna människor förekommer bland allt hundfolk tyvärr.Ha det bra och kika in senare hos oss"15.30 blir det ultraljud/Anna

 
Marianne

Marianne

12 oktober 2009 13:55

När någon uppför sig på detta sätt så förstår man att de är sjuka. Men trots det så kan man inte acceptera hur mycket som helst. Lögner är lögner oavsett de kommer från en frisk eller sjuk person. Och då fler och fler personer drabbas och blir indragna i skiten på ett eller annat sätt, så måste man till slut se till att få stopp på eländet. Blir man utsatt för förtal och lögner, så har man all rätt att försvara sig. Har man då även stöd från sina vänner, så går allt mycket lättare.
Sen är det skit samma att den som sprider dynga runt sig spelar offer och gråter och ringer runt för att beklaga sig samtidigt de fortsätter med sitt förtal. Är man vuxen så får man stå för det man orsakar.
Alla har rätt att få leva ifred och slippa bli påhoppade och smutskastade.
*The bottom is nådd*
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Sussa

Sussa

12 oktober 2009 15:52

Bra sagt!
O det gäller inte bara hundfolk utan allt folk! Där det finns människor finns det skitprat! Därmed inte sagt att det är OK.

Tänk om alla kunde krypa fram o stå för det de säger o tycker. Så mycket enklare livet hade varit - för oss andra!

Ha en trevlig kväll ändå!

http://sussasvovvar.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

12 oktober 2009 18:50

Jag hade varit glad om jag hade en vän som du..
Vad fint att du ställer upp så och försvarar.
Du har så rätt så om man inte vet vad man pratar om ska man bara vara tyst!!
Rätt så skoj ändå att dom ger sig på när det finns bevis för det dom säger inte är sant!

Ha en fin kväll trots det som hänt
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Yvonne K

Yvonne K

12 oktober 2009 19:03

Ja man måste verkligen få ryta ifrån ordentligt när det går för långt. Det är så tråkigt att det ska behöva vara så bara. Och jag håller med i det föregående kommentarerna.

Hoppas du trots allt får en trevlig kväll.
Och tack för din kommentar hos mig, jag blir så glad för det du skriver, alltid har du något positivt att komma med.

Kramisar

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
kurrelina

kurrelina

12 oktober 2009 21:16

Jag håller med om det som Sussi skrivit, jag hade inte kunnat skriva det bättre...
Har hört skräck historier om uppfödare och deras sätt...tur att dom är ganska få.
ha det got
kramis

http://kurrelina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Vän

12 oktober 2009 21:50

Det var på tiden att någon ryter till och ser till att sanningen kommer i dagsljus. Jag kan inte mer än hålla med de andra kommentarerna. Det är färdig ringt för en viss person nu. Jag lämnar gärna ut det jag vet. Man kan ju inte låta detta fortgå längre. Jag står för vad jag har hört och sedan får den som sprider runt lögnerna stå för sitt. Det har hållet på för länge redan.
Kramen
Från din vän

 
Tigermamman

Tigermamman

12 oktober 2009 22:43

Fy vad jag ogillar sådana människor. Finns det gott om här oxå på bygden kan jag säga. Sänder en stor kram

http://www.tigermamman.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

13 oktober 2009 08:21

Ja vad ska man säga.Man blir både ledsen och förbannad.Men jag tror det är så här i många världar inte bara i hundvärlden.Är det bara ren avundsjuka som ligger bakom,tycker jag det inte är värt att slösa någon energi på.Men är det lögner och rent förtal,då tycker jag att det ska försökas redas ut på bästa sätt.Men som du skriver så finns det ju bevis för dessa elaka påhopp,så då är det bara till att göra slag i saken. Ha en bra dag minusgrader nu här på morgonen.Ses till helgen hoppas på lite sol och något varmare då.

Kram Kram Maria

http://ellebacken.webs.com

 
marie

marie

13 oktober 2009 09:59

Kan bara skaka på huvudet åt såna människor.....fyyy.

Kika in till mej o häng med på härlig dans så kanske det känns bättre.,,
kram på dej

http://www.mariekjerulf.blogg.se

 
lollo

lollo

14 oktober 2009 13:34

STAND UP AND FIGHT!
Du är en god vän som står för det du tycker..Din vän kan vara glad att hon/han har dig.
Det finns folk till allt..bättre att sopa bakom sin egen dörr
först.
Ha en bra dag!

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sissi

14 oktober 2009 22:34

Bra Skrivit Rosie!
Man får välja sina vänner...och vem man skall sortera bort!
Kram Sissi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards