Bearclaw

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 28 oktober 2009 19:15

Tittar just nu på en kille med en riktig röd näsa han har varit ute hela dagen. Ja alla 4-pojkarna har varit precis hela dagen och lekt, idag har det inte regnat vilket har varit toppen.

De äldsta sönerna har hållt på med sina bostäder snickrat och donat. De har verkligen gjort ett bra arbete.

En annan har fixat och donat med denna tvätt som aldrig tar slut. Tvätt stugan är inte klar än har fått göra lite annat under tiden. Men jag kan tvätta där vilket är ju bra ska fixa detta som är runt omkring så blir det tvättstugan nästa.

Det är mycket snickeri här hemma just nu det skall verkligen bli toppen när det börja bli klart med det som är nu. Sen blir det mer arbete men det är andra projekt.


Får väl se till att ta in de andra 2killarna som är ute det är rätt mörkt ute, tror att de är hos sin ena storebror.


SkrattandeHa det gott kjamenSkrattande

Av Rosie-Marie & Harry - 28 oktober 2009 15:17

 

Gör som tuppen rocka lossSkrattande


Kjamisar

Av Rosie-Marie & Harry - 28 oktober 2009 14:16

Undrar varför det är så svårt att stå för det man har sagt och sen skylla ifrån sig på någon annan. Att man hela tiden ska visa sig att vara den bättre sen skall alla andra bara tassa på tå. Det förstår inte jag riktigt tycker det är bättre att reda ut saker och ting sen är det bra.


Det värsta är ju när man inte kan detta utan det är så svårt att säga förlåt det var dumt eller vad katten som helst. Nej det går ju inte för man har inte gjort något utan alla andra har gjort. Nej det är dåligt och gör mig skit förbannad.


Gillar inte folk som springer i stugorna och snackar skit. Vill man något ta det då med personen som det berör eller håll truten. Är detta så svårt att göra för folk. Ja tyvärr så är det super svårt det är mycket lättare att prata sitt skit och sitta och tro att man är en fel fri människa. Har man inget liv skaffa ett då eller om man nu skulle behöva hjälp se till att få den. ¨


Själv blir jag så trött på allt skit som bara cirkulera runt om alla. Det måste vara underbart att göra någon ila, själv tycker jag att det är bättre att vara glad. Har inte ork att prata skit om andra har nog med mig själv. Man läser och hör så mycket om hur folk är elaka  mot varandra. Och jag förstår inte varför man behöver inte umgås om man inte gillar varandra det är helt okej. Men att göra andra ila är FEL så sluta upp se hur ni själva är.


Hur ska det kunna blir fred då????

Av Rosie-Marie & Harry - 28 oktober 2009 09:45

Nytt inlägg i Hundarnas DagbokSkrattande


Många blöta nospussarTungan ute

Av Rosie-Marie & Harry - 28 oktober 2009 09:01

Ja då var det mitt i veckan och alla barnen är vakna och redan i fullt ös. Just nu så sitter de och titta på teve så länge det varar.


Lilltjejen sitter i yayas bädd och leker med hundbenen det är hon och hundarna som delar lika.

Gubben sitter i soffan ihop med pojkarna och myser med dem lite, jag sitter vid köksbordet och passa på att skriva lite i bloggen. Jag får ju inte glömma mitt goda kaffe som jag dricker mellan skrivandet.


Vad händer hos oss: Jo det blir mer byggen så vi får så mycket som möjligt klart. Det är ju bra eftersom killarna är lediga så kan de jobba extra mycket. Sen har de en mamma som står där med piskan så det blir klart någon gång.

Gubben han springer från sonens rum till att hjälpa den ena sonen. Idag skall även den andra sonen få jobba lite nu har han fått vila lite det är dags att betala igen det som vi har hjälp honom. För när Harry har gjort det han ska så tar jag över med det jag kan skönt när man är ett team.


Ha det gottFlört

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards