Bearclaw

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 9 oktober 2009 22:35

Idag vaknade jag med en sådan huvudvärk visste inte om jag bara vågade resa mig upp inget roligt vill jag lova. Men min gubbe var snäll och lät mig vila en stund. Gick upp och duschade sen var det bara att hålla igång.

Fick trevligt besök av min kära vän och som vanligt har vi mycket att prata om. Pojkarna tackade och bugade för de fick lite godsaker som de bara älskade specielt en av våra killar.

Tyvärr så sov dottern för hon bara älskar min vän hon med hon blir alltod jätte glad när hon kommer på besök.

2 av pojkarna har lekt med sina kompisar och har haft jätte roligt 9-åringens kompis de har varit här och lekt och 2-åringen och4-åringen fick vara med dem att leka. Jätte snällt tycker jag.

Dottern och jag var ute en stund så hon fick lite friskluft hon med.

Har varit och hämtat lite saker och handlat ja det blir mycket på en enda gång vill jag lova.


Annars är lugnt just nu ska sätta mig framför teven en stund och gå och lägga mig. Känner hur huvudvärken är och knacka på. Så en tablett så den inte bryter ut igen för det finns inget värre när man har små barn hemma och ha ont i huvudet. För mamma är så mycket bättre än pappa i detta läget det spelar ingen roll vad jag är så hittar de mig Glad


Jag hoppas ni har en skön fredags kväll och ta hand om er, kjamenFlört


P.s jag tittar in till er i morgon vågar inte sitta för länge vid datorn vill inte ha mer ont.

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards