Bearclaw

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 30 oktober 2009 23:23

God Natt!


Sov så gott!Glad

Av Rosie-Marie & Harry - 30 oktober 2009 21:46

 

Ni kanske tycker jag är tjatig men jag tycker att detta är så viktigt.

Jag måste visa då coh då att jag vill göra något för barnen.

Och inte bara med pengar utan jag vill även visa med både ord och bild.


Tror på att man till slut får ett stopp om man bara inte ger sig och det gör inte jag.

Av Rosie-Marie & Harry - 30 oktober 2009 20:11



Det måste vara spöken medSkrattande

Kjamen


Av Rosie-Marie & Harry - 30 oktober 2009 16:06

Blir så arg… SkrikandesMitt lilla barnbarn har inte haft en rolig upp start av livet vår dotter har sprungit ner sjukhuset dörrar pågrund av att vårt barnbarn inte har mått bra. Men de hittar inget på henne och då menar jag inget. Hon har slutat andas och då åkte de in men fick komma hem igen hittar inget fel. Idag var det dags igen hon spydde galla fast hon hade precis ätit mat, hon ringde rådgivningen och blev tvungen att åka in med vårt barnbarn. Där inne tar de prover på henne med tror inte att de hitta något. Jag har själv fått 9st barn och jag har inte haft någon av mina barn som har varit sjuka utan att de har hittat något. Så jag är riktigt orolig för vårt barnbarn tycker det är jätte konstigt att de inte hittar något. Och det är ju inte roligt för vår dotter heller som får ränna ner dörrarna hon känner ju sig jätte dum som bara åker in och ut hela tiden.

Jag tänker på er båda min älsklingar.Flört

Av Rosie-Marie & Harry - 30 oktober 2009 13:58

Halloween är en helg där vi har mycket konstig häxmat och frossa i oss av det godaSkrattande

Jag bara gillar denna helg lite synd är att den inte riktigt har slagit sig fram här i Sverige som den är i USA. Den behöver inte vara så mycket men lite mer hade varit mysigt. Men det hoppas jag kommer någon gång i framtiden. Det är ju redan mer än vad den var från början vilket är toppen.


Nu bygger mina monster på husen och de minsta monstrena ja de är ute och leker lite,


 

Och jag skall börja planera lite vad vi skall ha och äta idag.


Ha det braGlad

Av Rosie-Marie & Harry - 30 oktober 2009 09:41

Har gjort en enkel hemsida för oss hundägare.

Där man kan få tag i information om det skulle hända något te.x med sin hund vad man kan leta.

Sidan kommer uppdateras eftersom är det något ni saknar på sidan får ni gärna mial webbmastern.

Och kom gärna med åsikter vad ni tycker både positiva och negativa.


www.hundeng.se


 


Kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 30 oktober 2009 09:18

Nytt inlägg i Hundarnas DagbokSkrattande


Nospussar på erTungan ute

Av Rosie-Marie & Harry - 30 oktober 2009 08:30

Fredag och man vet inte riktigt hur vädret ska bli än.


Denna morgonen var jag inte så glad att vakna hade varit skönt om man kunde bara göra om..

Gick och hämtade dottern för hon hade vaknat hann och sätta mig i soffan så kom 2-åringen. Lyfte han över grinden och då upptäcker jag att pojken är blöt. Klädde av honom de blöta kläderna upptäcker då att han inte har en blöja på sig. Han behöver nämligen ha det om nätterna han har ingen om dagarna men nätterna kan inte kontrollera än.


Detta innebär att hela hans säng är blöt täcke, lakan ja allt i han säng. Det hade väl inte varit något om man nu hade haft en torktumlare men det har jag inte än. Allt som jag tvätta får jag hänga upp i vårt storarum och det tar lite tid innan det torka.


Så idag blev jag bara så arg på allt att inget har hänt med försäkringen än jag är ju glad att vi har hittat en tvätt maskin så vi kan tvätta. Men nu börja tvätten klättra på mina nerver hihii. Det är lite jobbigt när det inte blir tork tillräckligt fort och det är ju inte roligt att ha hela sitt stora rum med tvätt heller. Så nu har jag gnällt lite det var sköntSkrattandeFlört


Som vanligt så är det bygget och städning som står på listan nu får det bli en högre växel på allt här hemma. Nu får jag väl ta fram piskan hihihi då kanske det bli fart på dem hihi.


Ha en bra dag, kjamenGlad

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards