Bearclaw

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 7 oktober 2009 12:00

Då var det onsdag och det ser ut att vädret blir rätt okej fast det har regnat här på morgonen.

I måndag var vi och tittade på bilden som jag skrev och det blev att vi köpte den. Det blev en röd Chevrolet trans sport så nu får vi plats utan problem. Visst och sant så fick vi plats i Volvon eftersom den hade ett extra säte längst bak. Men denna är bättre vi har tittat länge men inte hittat den vi ville ha fören nu.

Vi tog oss även tur till Ullared passade på att handla lite kläder till lilltjejen eftersom hennes kläder hade blivit förstörda i branden. Det blev en hel del kläder till henne så nu slipper hon gå runt i kläder som har varit lite för små.

Sen bar det väg hemåt det blev en resa på ca100mil så man var lite slut när man kom hem.



Igår var det barntimman som vanligt barnen lekte och hade kul det var jätte roligt för vår dotter och barnbarnet kom även dit. Det var jätte mysigt att få gosa lite med mitt barnbarn. Sen var det på väg hemåt la vår dotter och killarna gick ut och lekte jag började fixa inför min kurs. Vid 12.30 så var det bara att packa ihop och åka till Emmaboda, där min första kurs börjar. Hade mina 2kursen sen bar det av till Nybro för min tredje kurs. Men jag älskar det jag gör så därför gör jag detta den dagen jag skulle börja tycka att dansen är trist eller tråkigt att läsa ut då slutar jag som instruktör.



Efter det så åkte jag till en vän för lite fika så jag var inte hemma fören 24,30 så även den dagen blev lång.

Har plockat ordning lite hemma gav barnen lite gröt och nu är de ute och leker. Dottern ligger och sover och jag passade på att skriva lite i bloggen. Ska strax damsuga och torka golvet det blir skitigt när man har barn och hundar. Och jag var ju inte hemma i går så det är rätt mycket hund hår som ligger på golvet nu.



Ska ta mig lite kaffe men ni får ha det så bra och sköt om er, kjamenFlört

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards