Bearclaw

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 20 oktober 2009 11:02

 

Jag hoppas verkligen på en bättra värld för våra BARN!!

Stora kjamen på er

Av Rosie-Marie & Harry - 20 oktober 2009 09:36

Idag blir det inget barntimma barnen är lite hängiga och mår inte bra, så det får bli hemma idag. Även en annan mår inte okej mitt jäkla huvud vill inte släppa helt och då menar inte från huvudet utan värken hihi. Men det ska bli kurs idag måste vill inte flytta fram dem och det är ju även jätte roligt att träffa ALLA mina dansare. Först är det Emmaboda sen Nybro så det är en full proppad dag men det är super roligt.



Barnen sitter och titta på tv det är visa barnprogram som de gillar då sitter de som ljus. Det är rätt skönt de stunderna eftersom det blir lite lugnt hemma så man njuter lite extra. De är lite trotsiga mot varandra så det blir lite bråk mellan killarna sen kommer lilltjejen och gör som dem. Sen är cirkusen i gång så här hemma behöver vi inte gå på cirkus hihihiSkrattande. Men jag skulle inte vilja byta bort något bara ibland hahah.Skrattande



Tal om cirkus när min mamma växte upp så var hennes föräldrar cirkusartister, min mormor och morfar. Även morfars föräldrar var cirkusartister så de reste runt i vårt av långa land. Jag tycker det är jätte spännande och jag hoppas verkligen att min mamma ta fram lite mer fakta ang detta. Jag gillar historier som i detta fallet min egen släkt har varit med om. Det som var lite roligt är ju att min mormor var frälsningssoldat och hamnade i cirkusen. Men min mormors föräldrar bodde i Husum uppe i Norrland, medans min morfars föräldrar kom från Blekinge. Ja ödet kan vara rätt spännande.

Jag åter kommer om detta när jag har fått lite mer infoFlört.


Ett litet tillägg:

Husum ligger i Örnsköldsvik kommun.



Nu får ni ha en bra dag och va rädda om er. Kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards