Bearclaw

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 13 oktober 2009 12:48

Jag vill bara informera angående det jag skrev igår först vill jag tacka för den infon som jag fick av de som ringde mig. TACK!


Sen vill jag även tala om att jag personligen har pratat med min advokat och frågat honom angående detta fall. Och han ser mycket alvarligt i saken man kan åka på böter och fängelse upp till 2år om det vill sig ila. Det är lika dant om det finns personer som håller personerna bakom ryggen och vet eller har info om att de vill skada min vän, De enligt lag kan också åka dit tror ni inte mig så är det bara att läsa Svearikes lagar.


Så är det fler som har något att säga i denna sak som jag skrev om igår är det bara att höra av sig till mig. Så får jag höra mera saker som kan skada min kära vän blir det tyvärr inte så roligt för er eftersom ni kan enligt lagar åka dit eftersom det finns bevis på allt.


Jag personligen tar mycket ila vid mig eftersom min vän inte har gjort något som jag har sagt så mycket finns det bevis. Det är en sak om man är ovänner med detta skit snack gör att jag mår ila och min vän betyder väldigt mycket för mig och hon har mitt stöd till 100%. Man skada inte andra på detta sätt för att kunna se bra ut själv det är riktigt dåligt gjort.


Alla underbara människor ha en helt underbar dag och va rädda om er, Stora kjamen Rosie

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards