Bearclaw

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2009

Lite roligt:)

Av Rosie-Marie & Harry - 16 oktober 2009 14:15

Idag är en stor dag för BÅDA våra SVÄRSÖNER fyller år de fyller inte lika mycket däremotSkrattande

Men vi vill säga ett stort grattis på eran dag idag

 

En snygg brud gör ju inte ont inte för att våra döttrar inte är snyggaFlört

  Sen blir det lite fest hos den ena svärsonen idag.


HA SOM SAGT VAR EN HELT UNDERBAR DAG VÅRA KÄRA SVÄRSÖNER OCH UNNU EN GÅNG GRATTIS

 
 
Mita

Mita

16 oktober 2009 15:36

Får önska dig och familjen en trevlig helg och hoppas at ni får trevligt ikväll hos svärsonen.
Det blev en kortis i skogen då regnet bara vräker ner och svampen lyste med sin frånvaro, men imorgon så ger jag mig inte...
Kram

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Yvonne K

Yvonne K

16 oktober 2009 16:27

Tack, jag mår bättre nu, även om jag känner att jag ganska lätt skulle kunna få tillbaka huvudvärken. Ofta kommer onda från ryggen på mig, upp i nacken och sedan hela huvudet. Inte kul o vakna så... men nu verkar det bättre. :D

Så mysigt och gott att komma bort och äte ikväll, hoppas ni får det riktigt trevligt.

Här kommer min man gör hemmagjorda hamburgare, dom är så goda :D

Ha en skön kväll min vän.
Kramisar

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

16 oktober 2009 19:09

Grattis till bägge svärsönerna och jag hoppas ni får en trevlig kväll. Spar lite krafter till helgen. För då ska du kuta runt, varv på varv. Tur man har valt att ta med sig en ras som ska visas i lite lägre tempo. Annars hade ni fått bära runt mig innan halvtid.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
fia

fia

19 oktober 2009 14:05

Vi gör det bara enkelt för er ni börjar ju bli gamla så varför inte göra det enkelt slippa komma ihåg två datum nu är det bara ett te bägge:)

Puss och kram mig och Moa

http://fia88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards