Bearclaw

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2009

Dans:)

Av Rosie-Marie & Harry - 14 oktober 2009 21:49

Går var det fullt upp först barntimman sen mina kurser. Och jag älskar att åka till mina kursdeltagare de är helt underbara människor och vi har alltid så trevligt när vi träffas

Fast det är fullt upp från jag vaknar till jag går och lägger mig så gör jag detta för jag älskar att hålla på med min dans och våra underbara barn.


Igår gjorde våra barn en jätte fin tavla som de vill hänga upp vid deras säng. Så det fick bli att pappan i huset fick fixa. För här hemma är det super viktigt att pappa fixa och laga. Sen åkte vår lilla dotter till mormor det var första gången som hon skulle sova hos henne själv. Men dottern tyckte det var mysigt så när hon kom hem idag så var hon super nöjd.


Idag har barnen inte velat gå ut utan de har sprungit runt i pyjamasen jag har tagit på dem sina kläder med de har klätt av sig till pyjamasen så de fick ha den på sig. De har bara myst och njutit hela dagen visst det har blivit ett och annat bråk men det är så som händer.


Blev jätte glad för jag fick lite fina kläder av en vän som var här idag, vännen hade rensat lite så jag fick en son som blev glad över lite kläder. SÅ TUSEN TACK!!


Har även ringt min kära vän och hört så allt är bra med vännen, för det är lite jobbigt för vännen just nu.


Fick även ett samtal från en annan vän som miste sin mormor idag, så jag beklaga verkligen sorgen för hela familjen.


Annars har det rullat på lite här hemma min man har varit snäll och börjat att fixa min fina hundbil så den får in hundburen som har gjort till bilen. SÅ TACK MIN KÄRA.


Och jag vill även tacka ALLA UNERBARA MÄNNISKOR FÖR ALLA FINA KOMMENTARER SOM NI HAR SKRIVIT I BLOGGEN. DET ÄR ALLTID SKÖNT ATT VETA ATT DET FINNS BRA MÄNNISKOR OCKSÅ. SÅ TACK, TACK!


Ha nu en helt underbar skön kväll och va rädda om er nu, kjamisar Rosie

 
 
Sussi

Sussi

14 oktober 2009 22:18

Vad snällt att din vän kom med kläder till dig..
Sånt kan man aldrig ha för mycket av!

Vill även passa på att beklaga sorgen för din vän som miste sin mormor. Så tråkigt.

Ha en trevlig kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

14 oktober 2009 22:39

Du har ett tufft schema på tisdagen, men även veckans övriga dagar låter dig inte ligga på latsidan precis. Barn och hem tar sin tid och djuren ska ha sitt. Du är även en underbar person som alltid tar dig tid för dina nära kära och vänner.
Idag gick allt bra och det känns skönt att ha kommit en bit på vägen. Och i morgon så fortsätter jag med att se till att allt rullar på. Känns gott att det finns proffs att anlita då man behöver hjälp med något.
Ha det gott. kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Ingen bild

Adrienne

15 oktober 2009 09:52

I dag kan jag läsa i bloggar men vad fan ser jag då! Nån idiot som tydligen är duktig vovve som vi så ofta får erfara i våra bloggar.
Vem är det nu som har så taskigt liv att man måste ge sig på andra. Arma människor sök hjälp!!
Rosie det är inte ens lönt att bli förbannad för är man skadad så är man............
Kram Adrienne

 
Yvonne K

Yvonne K

15 oktober 2009 10:28

Tittar inom snabbt för att önska dig en bra dag!

Stor kram!

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

16 oktober 2009 08:12

Du har inte många minuter i ditt liv som inte är fulla av olika aktiviteter.Jag beundrar dig och fattar inte hur du orkar.
Ett litet pyjamasparty en dag ,så mysigt!!Och vi lever i ett slit och slängsamhälle.Har man något så delar jag gärna med mig till någon som kan ha användning för det.För varför bara slänga saker och ting!!! Det är väl roligt om det kan glädja någon annan.
Passar på att önska er alla en riktigt trevlig helg!!!/Maria

http://ellebackens.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards