Bearclaw

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2009

Jag skriver vad jag VILL!!!!

Av Rosie-Marie & Harry - 14 oktober 2009 20:31

Jag kan inte förstå om ni som läser detta och inte vill läsa det jag skriver så ge FAN i att läsa min blogg då. Du som inte ens kan stå för din kommentar utan bara skriva dig vid namn. Ska inte tala om för mig att jag beter mig som en barn unge. För är det något jag är så är det vuxen. Jag springer inte runt och gör andra ila men tyvärr så har min vän blivit det, och jag står för det jag har skrivit på MIN blogg. Och innan jag avslutar detta så ska ni veta att skada inte en annan person.


JAG SKRIVER VAD JAG VILL I MIN BLOGG!!! OCH VILL DU MIG NÅGOT SÅ KAN DU MAILA MIG!!!!

 
 
Marianne

Marianne

14 oktober 2009 22:30

Jag håller med dig. Varför ens läsa någons blogg om de nu inte vill veta vad som står i texten. Har man inget intresse av vad någon skriver om så är det bara att låta bli att läsa.
Så länge man står för vad man skriver uppför man sig vuxet. Däremot så är det både fegt och barnsligt att inte ens stå för sin åsikt. De som skriver i någons blogg eller gästbok är besökare och gäster. Och besöker man någon eller är gäst hos någon så presenterar man sig. Det finns ord för dem som smyger omkring och försöker vara anonyma och kasta skit på andra. Men vad de kallas för kan vi ta en annan gång.
Ha det gott. kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

15 oktober 2009 10:48

Tack för din fina kommentar./Skulle själv inte skriva om min situation och jobbiga saker överhuvudtaget om jag inte tvingades till detta gång på gång./Det KÄNNS inte speciellt "vuxet" att skriva om sådant faktiskt. Det beror på erfarenheter som jag har! Kram

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jenny

16 oktober 2009 09:58

bry dig inte om vad folk säger till er ni är duktiga ändån
Kram Jenny och du dansar jättebra ses på Tisdag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards