Bearclaw

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2009

Detta städandet som aldrig tar slut!!

Av Rosie-Marie & Harry - 1 oktober 2009 08:30

Då var det torsdag och det regna ute inget väder man blir pigg av precis. Nej idag känner jag mig så slå vill inget annat än att dra något gammalt över mig. Men det har jag inte tid med utan det blir fullt ös som vanligt. Måste ta hand om min tvätt som min vän kom med i går.

Som jag har sagt så många gånger DU ÄR EN ÄNGEL JAG ÄR GLAD ATT DU FINNS I VÅRT LIV, TACK!


Idag skall 4-åringen till barntimman så tjata hål i huvudet på mig och undra när bussen kommer. Det är så bra för den stanna utanför vår infart så man kan ju inte ha det bättre. Gubben ska fixa till dörren som skall vara i vardagsrummet det ska blir skönt att få en där. Brukar ha våra hundar där när någon av flickorna löper och då skiljer vi med en skiva så de inte kommer in. Men en dörr är tio gånger bättre. V har även fått tillbaka de sakerna som de kunde rädda från branden och jag måste säga att jag blev chockad trodde inte att det var så mycket eftersom de har kastat jätte mycket. Men hela vårt biljardbord är som ett berg med kläder som de har fixat. Men de sa att en del kunde kanske fort farande lukta rök. De har nämligen fått sanera våra kläder 2ggr. Och detta berg måste jag ta hand om jag som hade städat i vårt vardagsrum bara för någon dag sen, inte roligt.


Bjuder er på en bild på min liga som är hemma om dagarna

Hela ligan:)  


Ha en underbar dag och va rädda om er, kjamen


 
 
Maria

Maria

1 oktober 2009 08:58

Vilken söt liten "Liga"
Skönt att ha vänner att luta sig mot och som hjälper en i vått och torrt.
Kan förstå att ditt tvättberg aldrig tar slut eller fylls på menar jag.Vi är ju bara 3 men jag tycker vi har tvätt så det räcker.Ha en bra dag!!!
Kramen Maria

http://ellebackens.bloggagratis.se

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

1 oktober 2009 11:45

Jag kan själv tycka att jag städar jämt så hur är det inte för DIG med en så stor familj, samt djur!!/Gullig bild. Kram

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
susanne

susanne

1 oktober 2009 11:50

" bättre lite skit i hörnen än ett rent helvette"

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Marianne

Marianne

1 oktober 2009 11:56

Småsnuttarna i soffan är så goa. Visst är det skönt att få tillbaka en del saker som ni trodde var borta efter branden. Men det är lite dåligt att de lämnas tillbaka med röklukt i… Kläder som luktar rök går ju inte att använda. Så jag hade reklamerat det som inte var rökfritt.
Idag kommer tvättbilen igen:)
Småsnuttarna i soffan är så gulliga.
Kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards