Bearclaw

Alla inlägg den 29 november 2007

Av Rosie-Marie & Harry - 29 november 2007 13:37

Idag ska jag till Nybro igen och ha lite kurs, det är en resa på ca 1,5tim ibörjan tyckte man att det tog hur lång tid som helst. Men nu är det ingenting att köra dit det är rätt skönt att få den stunden för mig själv. Det är då man fundera lite på hur livet skall bli fram över hur företaget skall se ut, ja man skall säga att det är många tankar som kommer på en när man sitter i bilen. Idag skall fortsättnings gruppen få lära sig sin sista dans som vi har kvar, det är lite roligt för min yngsta dotter lärde ut denna dans till våra gamla dansare som vi hade i Karlskrona. Men det är roligt att få dansa de gamla danserna med det kommer nya danser hela tiden, det kan bli lite mycket att välja på. Ja det skall bli roligt att se vad de kommer och tycka om den dansen. Nybörjarna skall få lära sig att läsa en dansbeskrivning så jag skall ta med mig två nya danser som de inte har sett innan. Det är nämligen jätte bra för en dansare att lära sig hur en dansbeskrivning fungera. Så det skall verkligen bli roligt att se hur det går för båda grupperna i kväll.

Just nu har jag det så lugnt den minsta sover och de tvåandra är med sin pappa en runda. Så det är jag och mina två skitiga hundar som är vakna. Jag var så glad över att det var lite kallt ute så det frös till i marken, hundarna blev inte så smutsiga. Men nu ser Fabian grå ut vet inte hur han har burit sig åt men han är grå. Gaby vet man inte hur man skall beskriva hon är mer en mullvad än en hund så hennes hals är svart fast den skall vara vit. Ja dessa hundar man kan verkligen se barn i dem, för barnen älska också att skita ner sig. Så nu är golvet hemma så smutsigt igen så man får torka golvet varje dag minst en gång om dagen. Det känns lite otacksamt vill jag lova, men man har inget annat val.

Håller även på att städa så det blir fint till advent men nu hittar jag inte mina julgardiner, kan inte förstå vad vi har lagt dem. Man blir ju så sur att man inte kan hitta det man vill ha, när man har torkat mina fönster och vill ha upp gardinerna. Nu hinner jag inte leta så det får blir i morgon snyft. Nä nu får man göra lite mer nytta innan man skall köra sköt om er.

Kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards