Bearclaw

Alla inlägg den 2 november 2007

Av Rosie-Marie & Harry - 2 november 2007 20:27

Ville bara önskar er en trevlig helg och hoppas ert väder har varit lika bra som det vi har haft här. Va nu rädda om varnadra många kjamar på er:)

Av Rosie-Marie & Harry - 2 november 2007 09:35

Vår 14-åring fick sin film kväll med sina kompisar igår, stugan blev inte klar men det var så pass att de kunde vara där. Det blir verkligen stort nu när de har tagit bort en väg och han har fått en större hall, så idag så skall jag hjälpa honom att tapetsera, och sätta ihop han garderob. Ska nämligen måla den och han ville ha bilder på framsidan, så jag skall limma fast dem och sen lacka över man måste kunna torka av dörrarna. Innan jag körde så åkte jag iväg och köpte godis och läsk till killarna inför deras film kväll.

Nu bar det iväg till Nybro för att ha kurs, pratade med Lisen på väg upp. Hon och jag skall gå på kurs nästa söndag, så jag skall plocka henne på vägen dit. Det är alltid roligt att slippa åka själv så vi får se när vi skall åka. Som vanligt så rinner tiden iväg när man prata med henne, hon är en hel skön tjej med mycket energi.  Och det är alltid roligt att unga människor ha gnistor om kring sig och det har hon, och man blir alltid glad när man ser henne eller prata med henne. Det är en underbar tjej.

Men tillbaka till min kurs kom upp lagom till att vi skulle börja kopplade in datorn. Och sen körde vi loss vi starta fullt, lärde även ut en ny dans till fortsättnings gruppen. Det gick jätte bra det var en gammal dans för mig, den lärde jag ut för några år sen. Men den är bra och gruppen hade jslv velat ha den med i vårt kurs program. Men som sagt det gick jätte bra, sen fick de dansa som bara den. De var rätt slut innan de skulle gå hem, men de kunde alla danserna som jag hade lärt ut.

Nu stod nybörjarna i dörren och var start klara med att få dansa. Så jag körde även fullt ös på denna kurs, och det gick jätte bra. Det blev ingen ny dans men vi tragglade de jag hade lärt dem, så att de skulle sitta. Och det gick jätte bra även de var helt slut när kursen väl var slut, så plockade jag ihop mina saker. Och åkte hem det är så trist för det regnade fortfarande och vägarna blir så svarta, sen är det många som inte vågar köra bil, men de är ändå ute på vägarna. Så fort de möter någon så bromsa de och då menar jag inte lite utan mycket, de bra kryper för bi sen gasar de igen. Och det är inte roligt att ligga bakom sådana människor, jag är ingen fart dåre men jag håller mig till hastighetsbegränsningen och jag kör inte i 70 på en 90 väg. Det är aldrig fel att ta det försiktigt men de jag har mött längs vägarna är trafik fara för andra.

Jag kom i alla fall hem till slut, och då möte jag killarna de var ute och tog sig lite luft och väntade på en a kompisarnas mamma. Gick in för det var inte varmt ute vill jag lova, satte mig framför tven gick sen och la mig. Det var lite vad som hände igår.

kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards