Bearclaw

Alla inlägg den 10 november 2007

Av Rosie-Marie & Harry - 10 november 2007 13:15

Tänk om barnen också kunde känna skillnaden på lördag och söndag, men det är ju ingen risk den minsta vaknade redan 05.30 Då var det bara att kliva ur sin varma sköna underbara säng, ta upp honom släppa ut hundarna så de fick göra ifrån sig. Sen var det som vanligt fixa lite välling byta blöjor, sen naturligtvis så vaknade både 2 och 4-åringen. De är så trötta så jag kan inte förstå varför de skall upp och göra. Så jag visste hur min dag kommer att bli, barn som inte orka med sig själva utan då bråkar man med varandra hela tiden. Men så är det med mina trötta pojkar och hur jag än försöker att de kan vila lite så hjälper inte det inte.

Vår äldsta dotter ringde mig i morse då hade de fått sitt köksfönster sönderslaget, men som tur var så hade ingen varit inne i deras lägenhet. Men vår dotter tyckte det var otäck och det förstå jag, det känns aldrig bra när någon annan förstör sina saker. Harry åkte till henne och hjälpte henne att sopa upp all glas som var i köket. Vaktbolaget kom och satte för fönstret ny ruta vår de inte fören måndag. Sen hade hon glömt sin väska på puben så hon kunde inte ringa, men hennes pappa fixade ett kontant kort till henne, så hon kunde ringa och se om hon fick tag i någon på puben.

Hemma så håller de stora pojkarna med att hjälpa till och plocka ordning på tomten. Vi skall plocka undan så mycket vi hinner idag, vi ska sen till min brors fru för hon har fyllt år. Så vi ska åka vid 16,00 och då hinner man inte så mycket men lite blir det. Vi ska hämta vår äldsta dotter innan vi ska åka dit för hon ska följa med. Hennes kille ville så gärna följa med men han kunde tyvärr inte han skulle iväg med hemvärnet. Tyvärr så ska inte vår andra dotter följa med, men de lever ju sina egna liv. Är bara lite synd att man inte kan träffas alla i släkten någon gång. Men det är roligt att vår äldsta dotter och hennes kille vill följa med på kalas m.m (Släkten är ju värst sägs det ju hehehehe)

Nä nu skall jag göra lite nytta, ni får ha en trelig helg.

Kjamen


Av Rosie-Marie & Harry - 10 november 2007 12:45

image283

Ni måste vara med på denna tävling, för ni kan väl inte motstå lite godis:)

Så gå in här och va med ni med.   http://gothiqua.blogg.se/1194461274_tvling.html?295F71CB-0EF3-DC61-60B44E10252E68FE

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards