Bearclaw

Direktlänk till inlägg 18 december 2009

har ritat..

Av Rosie-Marie & Harry - 18 december 2009 09:07

Då var det fredag och vi har fortfarande snö ute. Barnen var ute nästan hela dagen i går de kom in för att värma sig sen gick de ut igen. Det var verkligen roligt att se dem leka ute så mycket för det var ett tag sen. De har redan planerat vad de ska göra idag när de kommer hem från skolan. Och idag när de slutar skolan så har de jullov det kan vara rätt skönt för dem. Och nu när det är snö ute så kan de vara ute och leka lekar som de inte har gjort innan.


Igår så ritade jag upp figurerna i de minstas rum det blev jätte bra nu ska jag bara fylla i med färg. Och fönsterna ska på plats och taket  men det viktigaste är att fönsterna är där de skall vara taket kan man ju alltid sätta upp sen om vi inte hinner med det. Men matta och golvlister är på plats. Ska måla lite av barnens möbler så det passa in i deras rum. Jag har ju en bild i mitt huvud som jag vill att det ska se ut, och det vill jag gärna utföra också hihi.


Sen har jag allt annat som jag måste se till att få gjort det är en hel del kvar. Måste även åka och handla mat m.m så man slipper åka när man är uppe i allt. Så det få bli nu på förmiddagen som jag ska åka.


Ha en skön dag, kjamen

 
 
lyckans smed

lyckans smed

18 december 2009 09:53

Låter mysigt! Min dotter var ute i snön bra länge hon med och det bara lyste om henne.
Kram i snön

http://www.lyckosmide.se

 
Mita

Mita

18 december 2009 12:17

Visst är det härligt ute denna snöiga dag=)

http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

 
Yvonne K

Yvonne K

18 december 2009 14:07

Hoppas det blir en bra helg för er med födelsedagsfirande och en del annat.

Ja jullov, jag har två killar här hemma nu som andades ut och njuter av sin ledighet. Dom går på gymnasiet båda två och det är ju en hel del med läxor och andra uppgifter som alltid hänger över dom.

Ha det så jättegott min vän.

Många kramar!

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

18 december 2009 17:44

Visst är det härligt mad snön vi har fått? För min del får det mer än gärna komma mer.
Ska bli spännande att få se hur det blir i minstingarnas rum när dom är klara.Säkert jättefint för du är så påhittig.
Ha en trevlig kväll

kram Maria

http://ellebacken.webs.com

 
Sussi

Sussi

18 december 2009 19:58

Du är så flitig! Du är inget som vi är.. vi börjar och kör ganska hårt ett tag sen orkar vi inte så mycket mer..
Efter det går det jättelångsamt! Varje gång!!!

Ha en mysig fredagskväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

19 december 2009 22:07

Så skönt att barnen kan vara ute och leka, då får ni lite mer arbetsro inne.
Jag brukar också se allt som det ska vara när det är klart. Sedan får man jobba på tills man är nöjd
Ha det gott. kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards