Bearclaw

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 29 december 2009 19:48

Svar till Anna.

Det ligger till så att jag väljer de som får läsa de inlägg som jag har låst till lösen. Hade jag inte gjort det så hade jag inte behövt att lägga lösen på inläggen. Men det är bara så att visa saker just nu kommer kanske bli inlägg med lösen. Och de som får läsa är som sagt de som jag ger ut lösen till.


Jag har blogg vänner som har följt mig och som jag vet vilka de är, och många av dem får mitt lösen. Men de som jag inte vet vilka de är utan de skriver kommentarer som du i detta fall, där det inte finns någon adress till dig. Jag har ingen aning vem du är så du kan inte få mitt lösen.


Till er andra som hoppar in och läser hos mig ibland så kan jag inget annat än att säga att jag är ledsen men just nu måste jag göra som jag gör. Naturligtvis så kommer jag att skriva inlägg utan lösen med. Hoppas ni förstå annars så kan jag inte göra så mycket åt den saken.


Stora kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 29 december 2009 14:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Rosie-Marie & Harry - 29 december 2009 14:44

 Mitt inlägg som jag har lösen skyddat kommer igen, men jag får inte till det så det syns på bloggen utan skydd så jag var tvungen att ändra lite men den kommer igen.


Är det någon som har andvänt sig av lösenskyddat på visa av sina inlägg får gärna tala om för mig hur man gör. För när jag skulle lösenskydda ett inlägg som jag skrev i dag så såg man det gamla och det nya. vilket jag inte vill.


Kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 29 december 2009 14:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Rosie-Marie & Harry - 29 december 2009 10:22

Nytt inlägg på Hundarnas Dagbok   

 

Nospussar på er  

Av Rosie-Marie & Harry - 29 december 2009 09:19

Tisdag morgon och det är ingen värme ute när jag steg upp så visade det -7grader ute. Det är lite jobbigt pågrund av att temperaturen går från +3 till minus -10 minus det är ett stort hopp. Men det finns inte någon snö kvar det lilla är i de högarna som är uppskottat.


6-åringen har en kompis hemma 10-åringen hade en kompis hemma här i går det är så skönt att barnen har kompisar. Och här hemma får de gärna vara och leka eftersom vi ändå är hemma. Så det kan bli rätt många barn som är mellan varven men det är bara roligt. Och det blir inte mer att laga mat till eftersom det alltid blir mat över.


Den ena av de stora sönerna är hos en vän, den andra har skulle fortsätta att fixa men den stugan som han har delat. Han ska tilläggs isolera den och sätta upp en vägg där det inte finns någon. Sen är det lite mer som han måste göra för att få delen där han vill ha den. De andra delarna ska till den andra stugan det kommer bli toppen när det blir klart.


Ska även ut och städa lite på tomten men tyvärr så blev ju vårt släp stulet och det andra släpet måste vi byta däck på. Gubben skulle se om han kunde ta med sig det in till stan och fixa ett nytt så vi kan köra med släpet igen. Det har varit så bra eftersom vi har använt det ena släpet att köra sopor och den andra har vi använt till material. Då har vi nämligen fyllt släpet eftersom vi har haft skräp på tomten. Nu får det bli lite annat tänkande eftersom det blir rätt mycket skräp när man bygger.


Ha en bra dag. kjamen  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards