Bearclaw

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 12 december 2009 12:55

Nu är jag både ledsen och arg!!

Vi har köpt virke till vårt tak och hade det på släpet som vi har. Gubben hade varit och lossat lite av virket sen ropade jag att det var frukost. Alla kom in och vi åt. Under denna tid som vi var inne och åt frukost så har det varit folk inne här och tagit vårt släp och virket som låg på.


Hur FAN har man rätt att ta andras saker och gå in på vårt tomt har man gjort för sista gången ska jag lova. Känner mig fruktansvärd kränkt eftersom vi var hemma och barnen gick skulle gå ut och leka efter. Era sjuka människor som går in och ta våra saker vi är långt ifrån miljonärer och det vi har, har vi sparat till så att vi kan ha råd att fixa vårt hus.

Även så tycker jag att det är fruktansvärt att folk går in på vår tomt vi har barn som springer runt här och leker. Nu vågar inte jag att de ska knappt ute och leka. Hur


FAN kan ni göra så mot mig och min familj???!!

Det känns inte bra ska ni veta man känner sig våldtagen. Min känslor är i en enda röra just nu. Känns så jobbigt ska ni veta.

Men jag lovar får jag tag i er så blir det, det sista ni har gjort mot någon.

Av Rosie-Marie & Harry - 12 december 2009 07:03

Lördag och än så länge är det mörkt ute sitter i soffan ihop med dottern och 3-åringen och 6-åringen. Resten ligger fortfarande och sover så det är mycket lugnt här i huset. Har satt en tomte på vårt teve bord som dottern har rätt svårt att låta bli, men hon måste lära sig att allt är inte hennes leksaker. Och tomten som står på bordet är inte så ömtålig utan den skulle tåla om den skulle komma på golvet. Och det kliar i hennes små fingrar hela tiden och gör allt för att få peta lite på den. 


Jag städade lite går dammade av och plockade ordning lite det blir ju dammigt på än gång. Satte även upp våra tomtar som vi har brukar göra det när jag sätter upp stjärnorna i fönsterna men det blev inte så denna gången. Men nu är nästan alla tomtar på plats har några till som jag skall placera ut i stora rummet när gubben har plockat ordning sina saker igen.


Idag förhoppningsvis så blir det att taket skall fixas och jag hoppas verkligen att det blir väder så vi kan göra det. Det går inte om det regnar för då regnar det in och det vill man ju inte. Själv så har jag lovat att fixa allt vilket jag brukar göra hihi. Ska även ta denna tvätt man låter så tjatig men det är som sagt mycket tvätt i detta hushåll.


Ni får ha en skön lördag och va rädda om er, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards