Bearclaw

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 15 december 2009 21:38

Vill ju även planera sonens rum och han vill ha

Nalle Phu på sina väggar

 

han gillar att titta på dem på Disney kanalen.

Och det blir så bra tror jag hihi

Av Rosie-Marie & Harry - 15 december 2009 21:32

Sitter och planera lite hur jag ska måla upp bilderna som jag har.

I dotterns rum hon ska ju ha Prinsessor på väggarna.

 

Så det ska bli lite smått och gott av.

Snövit, Askungen m.m

kjamen


Av Rosie-Marie & Harry - 15 december 2009 18:55

Tog en liten paus ska börja att tapetsera de minstas rum.

Det ska bli så roligt en annan tycker det är lika roligt som 3-åringen.

De minsta ligger och sover de va rätt slut nu och de andra killarna tittar på teven. Nej nu hinner jag inte mer,

  kjamen  

Av Rosie-Marie & Harry - 15 december 2009 15:38

Har precis kommit in efter att ha varit ute och plockat lite. Dottern ville gå ut lite hon med så det var bara att klä på sig och gå ut. Det har snöat och det är så vackert när det gör det. Jag hoppas bara att det kan komma lite till så de kan få åka lite pulka. Har haft en 4-åring som har tjatat hål i huvudet på mig om när han kunde åka pulka. Och då ska jag tala om att det inte bara var 1gång han sa det. Hihihi  


Nu har jag och gubben fyllt släpet igen så han är på väg till tippen och tömmer det igen. Det är bara att fortsätta att fylla upp så det blir fint här ute.  Men nu känner jag mig nöjd med min insatts ute för det syns verkligen att vi har plockat ordning.

Längtar efter att sonens gamla stuga ska bli borta också så blir tomten ännu bättre. Tycker om att ha ordning och reda runt mig, Och barnen får mer än gärna ta fram saker när de leker men de ska lära sig att plocka ordning när de har lekt klart. Det är lika dant när de stora snickra de får gärna riva och dona men de ska plocka ordning när de är klara.  


Nu har även rummet blivit igen slaget och vi har satt in ett element där så det blir lite varmt. Eftersom annars kan jag inte tapetsera och det ska jag göra ikväll hurra!!! Nu kan det bli klart till helgen. Det blir toppen så jag kan få in sonens leksaker i hans nya rum ja även dotterns saker. 3-åringen han blev så glad när han kunde öppna dörren och gå in i hans rum. Han vill ju flytta in nu inte sen hihi han vill ju vara stor han med.


Ha det gott och kör försiktigt kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 15 december 2009 11:35

Såg på tv4 med Malou där var det en ung tjej som hade blivit utsatt för anonyma bloggare som hade lämnat kommentarer hos henne som var allt annat än snälla. Jag har så svårt att förstå hur man kan lämna elaka kommentarer hos någon man inte känner bland annat. Och det som jag tycker är värst att de inte ens stod för det de hade skrivit eftersom de var anonyma.


Förstår inte folk att det finns en person bakom bloggen som har suttit och skrivit ner lite så andra kan få läsa. Denna personen har ju även känslor som alla andra har.

Och man blir sårad om det är folk som är elaka och inte ens står för det.

Då tycker inte jag att man skriver något alls för jag tycker att man lämna ett spår efter sig när man skriver med namn m.m Det som var så ledsamt var att dessa personer hade varit elaka mot hela hennes familj och det var inga snälla saker de hade sagt om dem på hennes kommentarer.


Nu tycker jag att folk får ta sig i kragen och tänka efter lite innan ni skada någon. Skulle ni vilja att folk gjorde så mot er, vilket jag inte tror att någon skulle vilja. Men denna svenska avundsjuka är så farlig. Själv så glädjes jag åt andras lycka bli ledsen om de har varit någon sorgligt.


Så jag tycker att man går ihop och inte stödjer folk mobbing på bloggarna och ingen annan stans heller förstås. Slutar upp nu med att skada andra igenom att skriva elaka saker anonymt!


Så som ni vill att andra ska vara mot er ska ni vara mot andra!  

Ängel i glob  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards