Bearclaw

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 28 december 2009 17:06

 

Kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 28 december 2009 15:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Rosie-Marie & Harry - 28 december 2009 11:48

Vad skall man säga det känns inte riktigt som vinter men det är så när man bor där vi bor. Det har ju inte alltid varit så men den senaste tiden har det inte varit mycket till vinter. Däremot mycket regn och blask har vi fått och fuktig luft. Vill man ha vinter så får man flytta på sig det är väl bara att inse att så är fallet. Men som jag har sagt innan är jag så tacksam över att vi fick en vit jul.


Nu får man se till att barnen blir underhållna ändå utan att de skall tycka allt är tråkigt att leka. Ska göra lite troll deg som de skall få fixa och måla sen. 2 av pojkarna vill leka med sina kompisar och den näst äldsta ska också iväg till en kompis. Den äldsta han håller på att fixa ute på den gamla stugan för han vill ha sin stuga klar till nyår.


Jag skall hitta bland mitt tvätt berg och gubben skall fortsätta med det han håller på med. Just nu hoppas jag att vi skall bli klara så vi kan börja med något annat.


Ha nu en skön dag, kjamen  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards