Bearclaw

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 11 december 2009 22:22

Nu får ni vara rädda om varandra och vårda er kärlek den måste man mata  

Och ge ett leende till andra så får ni ett leende tillbaka det smittar av sig  

Visa varandra att ni bryr er   


Va nu rädda om er stora kjamen  

Och sov så gott

Av Rosie-Marie & Harry - 11 december 2009 14:31

rödros  

En blomma får man inte för mycket av:)

Kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 11 december 2009 08:31

Nytt in lägg på Hundarnas Dagbok   


 


Nospussar på er  

Av Rosie-Marie & Harry - 11 december 2009 05:45

Då var det fredag igen, och de 2minsta pojkarna är vaken. Råkade somna på soffan igår och det är ju inte så skönt vill jag lova. Sen har jag haft 4-åringen hos mig med och soffan den är ju inte så bred så han ligger mer på mig än bredvid. Kroppen känns som man har blivit överkörd av en lastbil uch nu har jag gnällt klar hihi .


Gubben har åkt och hämtat vår sons klass kamrat för 16-åringen ska vara i skolan tills kl: 06,00. De ska lussa för några stycken i dag. Han är ju inte så glad för att behöva vara i skolan vid denna tid men så är det ibland. Och vi då som inte har bussar som går vid den tiden eller kan gå till skolan, då måste vi föräldrar ställa upp och köra våra barn.


Även idag så får det bli att jag håller på med denna tvätt. Gubben ska göra klart de minstas rum. Eftersom de har lovat att till helgen skulle det inte bli regn, då måste han ta taket. Och det ska ju bli super skönt om vi kunde ta det nu innan det blir sämre väder. Och då vill inte jag störa honom utan han skall få mer än gärna göra klart taket.


Båda de stora pojkarna kommer att ha kompisar här i helgen det är skönt att de har vänner och för oss gör det inget om de är här. De skulle ha dem till hjälp med lite saker, men det vet man hur det brukar bli   .


Ni får ha en skön fredag och va nu rädda om er, kjamen  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards