Bearclaw

Direktlänk till inlägg 15 december 2009

Såg på teve..

Av Rosie-Marie & Harry - 15 december 2009 11:35

Såg på tv4 med Malou där var det en ung tjej som hade blivit utsatt för anonyma bloggare som hade lämnat kommentarer hos henne som var allt annat än snälla. Jag har så svårt att förstå hur man kan lämna elaka kommentarer hos någon man inte känner bland annat. Och det som jag tycker är värst att de inte ens stod för det de hade skrivit eftersom de var anonyma.


Förstår inte folk att det finns en person bakom bloggen som har suttit och skrivit ner lite så andra kan få läsa. Denna personen har ju även känslor som alla andra har.

Och man blir sårad om det är folk som är elaka och inte ens står för det.

Då tycker inte jag att man skriver något alls för jag tycker att man lämna ett spår efter sig när man skriver med namn m.m Det som var så ledsamt var att dessa personer hade varit elaka mot hela hennes familj och det var inga snälla saker de hade sagt om dem på hennes kommentarer.


Nu tycker jag att folk får ta sig i kragen och tänka efter lite innan ni skada någon. Skulle ni vilja att folk gjorde så mot er, vilket jag inte tror att någon skulle vilja. Men denna svenska avundsjuka är så farlig. Själv så glädjes jag åt andras lycka bli ledsen om de har varit någon sorgligt.


Så jag tycker att man går ihop och inte stödjer folk mobbing på bloggarna och ingen annan stans heller förstås. Slutar upp nu med att skada andra igenom att skriva elaka saker anonymt!


Så som ni vill att andra ska vara mot er ska ni vara mot andra!  

Ängel i glob  

 
 
Susanne

Susanne

15 december 2009 14:50

ja huga ligen... jag ahr valt bort mycket av mitt skrivande av just det med elaka anonyma saker nu väljer jag mina ord---
fick hör att min blogg blivit tråkig.. mitt svar var jag tänker inte ge ulvarna mera kött---
för det ärt trist som attan jag publiserar aldrig men ändå..

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Marianne

Marianne

15 december 2009 16:25

Att det råder åsiktsfrihet i vårt land är det inte alla som kommer ihåg. Konstigt nog verkar det som om de som tycker att man inte får ha sin egen åsikt även glömmer bort att presentera sig. För de glömmer väl bort att presentera sig, det kan väl inte vara meningen att det ska vara ett anonymt påhopp??
Ha det gott.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards