Bearclaw

Direktlänk till inlägg 12 december 2009

Nu får det vara NOG!!

Av Rosie-Marie & Harry - 12 december 2009 12:55

Nu är jag både ledsen och arg!!

Vi har köpt virke till vårt tak och hade det på släpet som vi har. Gubben hade varit och lossat lite av virket sen ropade jag att det var frukost. Alla kom in och vi åt. Under denna tid som vi var inne och åt frukost så har det varit folk inne här och tagit vårt släp och virket som låg på.


Hur FAN har man rätt att ta andras saker och gå in på vårt tomt har man gjort för sista gången ska jag lova. Känner mig fruktansvärd kränkt eftersom vi var hemma och barnen gick skulle gå ut och leka efter. Era sjuka människor som går in och ta våra saker vi är långt ifrån miljonärer och det vi har, har vi sparat till så att vi kan ha råd att fixa vårt hus.

Även så tycker jag att det är fruktansvärt att folk går in på vår tomt vi har barn som springer runt här och leker. Nu vågar inte jag att de ska knappt ute och leka. Hur


FAN kan ni göra så mot mig och min familj???!!

Det känns inte bra ska ni veta man känner sig våldtagen. Min känslor är i en enda röra just nu. Känns så jobbigt ska ni veta.

Men jag lovar får jag tag i er så blir det, det sista ni har gjort mot någon.

 
 
Sussi

Sussi

12 december 2009 14:11

Men herregud!! Har nån verkligen varit inne på eran tomt och snott erat släp!!!??? Fy fasiken så förbannad jag blir. Varför kan inte folk bara låta andras saker vara. Precis som du säger så kostar saker pengar och det är inte nåt dom flesta har allt för gott av!! Vilka idioter det finns..

Hoppas ni hittar på idioten som gjort det
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Sussa

Sussa

12 december 2009 16:07

Men jisses?!?
Vilka galningar det finns o inte någon har rätt att ta NÅGOT som tillhör någon annan! Jävla idioter!

Tänker på er!

http://sussasvovvar.blogspot.com

 
Ingen bild

Maria

12 december 2009 20:41

Du milde.Man blir både ledsen,arg och rädd när man läser ditt inlägg idag.
Hur kan man bara gå in på folks tomter och stjäla både ett släp, och allt virke som låg på ???
Rädd blir man ju när man tänker på att era barn brukar vara ute på tomten och leka.
Och detta sker mitt på dagen,synd att inte era hundar var ute.
Kan inte folk låta ens saker vara, utan tom går in på tomten mitt på ljusa dagen.Skrämmande och lusfräckt är vad det är .

Tänker på er alla..Kramen Maria

 
Marianne

Marianne

12 december 2009 20:53

Jag förstår att ni är både ledsna och arga. Det är ju även obehagligt när folk inte ens drar sig för att gå in på tomten då det är ljust ute. Men tjuvarna blir allt fräckare för var dag som går. Det är nog färre som reagerar på någon som kör ut från en tomt med släp på morgonen än om det hänt mitt i natten.
Tråkigt att inte kunna få ha sina saker ifred från tjuvar.
Kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Mita

Mita

13 december 2009 08:26

VA!!! är folk inne på tomten och stjäl mitt på dagen, detta är ju inte klokt, du får köpa vakthundar....

Vill i alla fall önska er en trevlig lucia och tredje advent!!

Koden idag var: dumt

http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

 
Susanne

Susanne

13 december 2009 08:32

nämen FY och förbannelse jag hade kokat över.. vad sjutton är det för fel på en del!!!
HOPPAS verkligen att dess TYPER kommer att få sig rejält kok stryk!! morr---
kramar om dig!

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Linnéa

Linnéa

13 december 2009 11:12

Fyyy, ja elka människor finns det gott om. Men att folk går in på ens tomt är bara för mycket. Man kan inte ens tänka sig att något sånt här händer en.
Men Rosie, kanske är det är någon som vill jävlas med er..
Vi blev väldigt illa berörda av att höra detta.
Varma hälsningar från oss :)
Kram

http://linnea-90

 
kurrelina

kurrelina

14 december 2009 10:00

Men det var det värsta jag läst, vilken fruktansvärd upptäckt och vad i hela friden finns det för folk som kan göra så, vad har hänt med ärligheten i världen nu för tiden, snart vågar man väl inte lämna sitt hem.
Lider med dig.
kramisar i massor

http://kurrelina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jenny

14 december 2009 13:33

Hej rosie vad är det jag läser har det varit någon inne på eran tomt och tagit erat släp med virke på det va det fräckaste jag har hört be dom dra åt helvete eller kommer jag då blir det inte lätt det kan jag lova fy fan vad jag är arg när jag läser sånt men jag hoppas att det löser sig för dig Kram Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards