Bearclaw

Alla inlägg den 31 december 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 31 december 2008 13:27

Då var det nyårsafton det som är skönt är att det inte är blött ute, kallt är det fast det bara är -2 grader ute. Det som jag tycker är lite synd är att det inte är lite snö för barnen skull de behöver ha något att göra förutom de lekar som de brukar göra. Men det är väl bara att vänta och se om det blir någon snö. Ikväll skall vi bara ha en lugn kväll med familjen äta lite gott och titta lite på filmer.

Det blir även Senyayas första nyår så jag hoppas inte att hon blir rädd för raketerna. Gaby och Fabian bryr sig inte om dem vilket är skönt för deras skull. Det som är lite synd är att de smäller hela tiden med dessa smällare lider verkligen med alla djur som är rädda för smällare. Tycker det är sorligt att inte föräldrarna inte tar sitt ansvar när det gäller sina barn. För det är barnen som smäller dessa smällare och man får inte köpa raketer om man inte är myndig. Själv har vi aldrig låtit våra barn ha smällare och leka med, de har fått skjuta raketer men under vårt ansvar och närhet. Tycker inte det är några leksaker utan det är farliga saker och det händer så mycket med dessa raketer. Hoppas verkligen att det inte händer några olyckor detta året.

Nu skall jag åter gå med mina sysslor så jag blir klar, då kan man ta det lugnt sen. Sköt om er nu kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards