Bearclaw

Alla inlägg den 10 december 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 10 december 2008 12:22

Då var alla mina kurser slut hade avslutning i går fick en jätte fin blomma av dansarna, och jag bjöd på fika sen fick de sina diplom och en ros. De blev jätte glada över både fikan diplomet och för en trevlig termin, och de ville inte ha någon annan kursledare utan de ville ha mig. Det är verkligen roligt när man får höra något sådant för då har man gjort ett bra arbete. Det var tråkigt väder när jag körde hem mycket dimma och mitt på vägen så kom et rådjur det var nära att den hade suttit i bilen i stället. Förra gången var det en älg som jag höll på att få in i bilen som tur var så har man en bra bil som har bra bromsar och däck. Det är fina djur och man vill inte ha dem i bilen eller köra på dem på något annat sätt heller, utan i skogen skall dessa djur få vara.

Harry var och handlade när jag kom hem fick ge vår 9-åring lite mat innan han skulle iväg och träna pingis. Harry kom hem med varorna jag plockade upp dem medans Harry körde vår son sen åt vi mat det var riktigt gott. Vår 2-åring och dotter var även på Bvc dottern skulle ha en spruta och vår son skulle de kolla talet m.m Allt hade gott jätte bra båda barnen klarade testen det är ju alltid skönt att höra att allt är bra. Sen på kvällen så såg barnen julkalendern, måste säga att jag vet inte riktigt vad man skall tycka om den. Tror lite mer att den är för lite större barn men vet inte. Jag vill ju ha en mer julsaga som handlar mer om julen och tomtar m.m Fast jag tror inte att det finns någon som kan göra en riktig bra julkalender längre. Men våra barn gillar den eller i alla fall tycker om att titta på den.

Vår Gaby löper fortfarande och Fabian gråter för han vill ju inget annat än komma i närheten av Gaby. Igår var Fabian lite lös i magen så han fick vara ute i halen i natten som var och detta blev inte Gaby ledsen över utan tyckte nog att det var lite konstigt att vi inte stängde in henne. Senyaya bryr sig inte om vem som är var utan hon gör som hon brukar ändå. Senyaya är även mycket duktig över att inte göra inne det händer att tidningarna kan vara lite blöt med det är mycket bättre. Vilket är skönt att man ser att det blir bättre och inte sämre. Tänkte ta lite bilder på våra hundar i helgen och lägga ut på våran hemsida, för Senyaya börjar ju att bli stor nu.

Ni får ha det så bra och var rädda om er, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards