Bearclaw

Alla inlägg den 5 december 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 5 december 2008 15:17

Då var det helg igen och detta tråkiga väder håller i sig just nu vet jag inte hur man skall känna. Jag vill göra så mycket men är så seg på grund av vädret allt blir så grått. Men jag har försökt att dansa soldansen och även lite snödans men jag verka inte få något av det. Lika så barnen de vill ju inte vara ute de tycker det ät trist pågrund av det blöta, så för deras skull skulle det vara roligt med lite snö. Då kunde de åka lite pulka eller skidor m.m alla inne lekar har tagit lite slut och det är ju inte kul att vara inne hela tiden. Min man håller på att räkna ut vad som krävs till vårt sovrum som vi skall göra i ordning, han fixar även det lilla som inte är klart i storarummet. Själv fixar jag med tvätten för jag ligger mycket efter när tvättmaskinen var sönder. Vi fick ju en ny till för den föra nya var sönder och gick inte laga, man blir ju sur när man köper nya saker och inget fungera. Men nu fungera den nya helt perfekt vilket är super skönt däremot har vi inte fått torktumlaren än den skulle ha kommit i måndags men den kom inte i den sändningen så på måndagen. Så det tar lite tid innan tvätten blir torr eftersom jag hänger upp den inne och det tar lite tid man hoppas verkligen att man hinner fatt sig.

Gaby löper än och Fabian gråter fortfarande eftersom han inte får komma till. Den enda som njuter av allt är Senyaya för hon får dubbelt av allt att vara ute och lek med dem båda. Vår 15-åring ska bara Senyaya i helgen han tycker att hon är lite skitig så jag lovade att visa honom hur han skulle göra. Tycker det är jätte roligt för han vill ha Senyaya som sin hund och vi tycker det är helt okej han får ta den tid han vill, för han vill så gärna tävla med henne. Så man får se om han ta henne på hennes första hundutställning.

Nu skall jag åter gå till min tvätt ni får ha det så bra och ta hand om varandra, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards