Bearclaw

Alla inlägg den 16 december 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 16 december 2008 06:47

Då var det tisdag morgon vaknade tidigt var så törstig så det var bara att gå upp och när jag ändå va uppe så gick jag upp i duschen. Det helt underbart att bara stå där inga barn som ropade på mig eller sprang fram och tillbaka i dörren. Det är bara så att ibland är det skönt att få göra något själv just idag så njöt jag av att får vara själv när jag stod i duschen.

Igår kom vår mellersta dotter jag lärde henne en dans som hon skulle lära ut idag. Sen åkte jag och barnen till vår äldsta dotter hon bjöd på mat det var så gott att sätta sig vid ett dukat bord. Maten smakade helt underbart, barnen tyckte det var gott sen gick de och lekte kurragömma. De hade gjort ordning sitt vardagsrum det blev jätte fint och de börjar få ordning på alla deras saker. Senyaya följde med oss han är jätte duktig sen var det inte fel att få matresterna som blev över efterbarnen. Även i bilen är hon toppen tror hon gillar det för hon är så lugn när vi kör. Vi stannade några timmar sen åkte vi hem barnen var rätt trötta gjorde ordning dem för kvällen, de somnade rätt fort.  

Harry och vår äldsta son var på körskolan får att köra föra prov så de kan övningsköra så där var de i 4timmar. Nu väntar vi bara att alla papper kommer hem i brevlådan så man kan betala, sen är det bara för honom att börja köra bil. De kom hem före oss Harry hjälpte mig in med baren och sonen var jätte nöjd vilket är jätte kul.

Åter till dagen jag skall hjälpa vår mellersta dotter med linedansen i dag hon skall lära ut en dansen som jag lärde henne igår. Så vi ska vara i skolan för att lära årkurs9 det är andra året hon är där för att lära ut Linedance. Hon tycker det är roligt eftersom hon har själv har gått i denna skolan. Så det blir nästan hela dagen där Harry är hemma idag för att ta hand om barnen. Nu skall jag titta på nyheterna och ta det lite lugnt innan våra barn vaknar. Ni får ta vara på er kjamen

   

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards