Bearclaw

Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av Rosie-Marie & Harry - 30 oktober 2007 16:18

Fy katten vad tråkigt väder det har varit nu två dagar, och jag blir så trött man orkar ju inte göra något ting. Helst vill jag ta något gammalt över mig och sova tills vädret är bättre.  Även våra barn blir påverkade av detta gråa väder, de bråkar mera och gnäller hela tiden. Så vi blir lite trötta på varandra så man bara hoppas att vädret blir bättre i morgon. Visst och sant så är barnen ute och leker än då fast det regnar, vi har ju regn kläder men det är bättre med lite sol.

Vi har varit och tittat på ett hus idag som de skulle vilja bli av med, det såg rätt bra ut. Det var lite som behövde bytas lite innetak lite panel på utsidan, men annars var själva stommen okej. Så vi får väl se vad vi kan göra med den. Vi håller ju även på med 14-åringens stuga, han ville ha det större och det fick han. Det kommer att bli jätte fint jag har varit och köpt en silvertapet som kommer att bli fin i hans hal. Han har trägolv och ska ha träpanel i taket och bröstpanel, sen blir det vita lister runt om.

Nä nu måste jag springa jag och min man skall på möte.

 

Kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards