Bearclaw

Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Rosie-Marie & Harry - 26 oktober 2007 08:02

Var på kurs igår vi var i en gymnastiksal, golvet var väl ingen höjdare att dansa på, men det fick ju gå. Det gick bra vi hade repetition på båda kurserna, och det gick bra sen är det ju alltid någon dans som inte den andra gillar. Men det är ju för man gillar ju olika saker, det är bara bra. Tyvärr så kunde vi inte fika, jag glömde att ta med mig kaffe. Så nästa gång så får jag skriva en stor lapp att jag ska ha med mig kaffe. När kursen väl var slut så kom de och hämtade anläggningen, jag hjälpte till att bära ut sakerna. Sen blev vi stående ute och prata om livet.

Han berättade för mig att hans semester hade börjat med att få ett samtal från polisen, hans son hade varit med om en olycka. Så han fick ta sig till sonen, de hade krockat med en älg. Tyvärr så hade hans sambo omkommit i olyckan. Och de hade varit och firat lite och var på väg hem, när älgen kom polisen hade uppskattat att älgen vägde ca 600kg. Det är stora kungar som finns i skogen, det är bara så ledsamt när de kommer fram på vägen. Jag måste säga livet är orättvist där hade de firat och var lyckliga skulle hem, då ödet skiljer dem åt. Det är då man undrar varför det ska vara så. Jag hoppas verkligen att sonen går vidare fast det blir tufft. Och sambom får vila i frid.

När jag körde hem så var jag så tacksam att man slapp älgarna på vägen, och även andra djur. Brukar tala om för mina äldre flickor att de ska leva en dag i taget, man vet inte om man blir lovad en morgon dag. Tänkte även på min far som hade blivit opererad i går, och hoppas att han klara sig. Så at hans kropp orkar med allt efter, och att visa symtom försvinner nu. Läkaren kunde inte lova att han slapp visa symtom, men han hoppades att det blev bättre. Sen är det resten som de är tvungna att ta hand om. Han har inte varit så snäll mot sin kropp, fast de har sagt till honom. Så det är bara att ta en dag i taget, så får man se vad som händer.

Va nu rädda om er och ta vara på eran dag.

 

Kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards