Bearclaw

Direktlänk till inlägg 8 september 2007

Snurrig

Av Rosie-Marie & Harry - 8 september 2007 09:35

Jag måste säga att jag har varit lite snurrig eller vad jag nu ska kalla det för. Igår så betalade jag in min avgift för dansen som jag skulle åka i dag trodde jag i alla fall. Som tur är var så pratade jag med en vän så hon frågade mig om jag skulle på dansen i kväll (fredag). Nej säger jag ska ju dit i morgon, men då börjar hon skratta åt mig. Hon talade om för mig att det är en hel vecka till innan dansen är, vilken tur att jag pratade med henne annars hade jag kört iväg till Kalmar. Så lite snurrig kan man lugnt säga, det var bara vackert att ringa upp min man och tala om för honom att det var nästa helg. Ni ska tro att han skrattade gott. Det är tur man kan bjuda på sig lite så man inte blir sur för att andra skratta åt sina olyckor. Ja måste säga att hela den här veckan har varit konstig på min kurs kväll, så går vi igenom dansen som jag lärde ut förra veckan. Den började mycket bra alla kunde den och vi dansade till musiken men det var något som inte var rätt, och så var ju fallet jag hade glömt bort en åtta. Som tur var så blev inte mina dansare ledsna på mig, men alt jag skulle göra blev inte av inte allt i alla fall. Så jag hoppas att denna dag skall vara bättre och att det inte känns så snurrigt.

Min 14-åring skall ha film kväll med grabbarna i kväll, så jag tänkte att jag skulle hjälpa honom med hans stuga som han håller på att bygga ut. Visst och sant så får jag inte hjälpa han på grund av att de har slagit vad med vem som blir klar först. Men han har mer som skall göras innan han är klar med alt och jag vill hjälpa han så han blir lite mer klar än innan. Och det blir en födelse present till honom då blir det inte lika dumt. Sen eftersom jag hjälper honom så får jag hjälpa vår andra son med sitt jobb så det blir lite jämt och att mitt samvete känns bra. Man är lite så som mamma hjälper jag den ena så måste jag hjälpa den andra så det blir jämt fördelning. Sen ska min man och pappa fixa köket så nu hoppas jag att jag skall bli klar med det. Men snart ska jag åka till stan och handla tapeter till köket har tyvärr inte hittat rätt tapet. Sen ska jag köpa lite till killarna för kvällen så de får lite gott och sen måste jag ha lite till maten. Nä nu ska jag väcka de stora pojkarna så de inte sover hela dagen.

Kjamen

 
 
Marianne

Marianne

8 september 2007 21:58

Inte konstigt att det snurrar till lite ibland. Har du tänkt på hur många bollar du har i luften?

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards