Bearclaw

Alla inlägg den 7 september 2007

Av Rosie-Marie & Harry - 7 september 2007 08:52

Jag är helt slut idag när klockan ringde ville jag inte stiga upp. Vår minsta son har varit lite dålig i några dagar och han har inte velat sova på nätterna. Och jag kan säga när detta blir mer än två nätter i rad då blir rätt trött till slut. I går hade jag även kurs så jag körde hemifrån vid 16.30 och var inte hemma fören 23.00 Då kör jag bil 1,5tim dit och hem. Så man känner sig rätt slut när man kommer hem och sen fick jag naturligtvis inte sova den natten heller. Men jag hoppas att han ska bli bättre för det är ju jobbigt för honom med fast då på ett annat sätt. Så det var bara att stiga upp och ta hand om allt här hemma har man hundar och barn så har man inget annat val. (har valt det själv) Men det är i alla fall skönt att få gnälla lite. Då var det fredag igen och vår 14-åring fyller år idag han ska lite kill träff i morgon. De skulle titta på en bra film och äta pizza och annat smått och gott. Så nu måste han bara plocka ordning i sitt rum annars blir det lite svårt för honom att får in sina vänner. Han har varit lite lat i några dagar nu och slängt allt på golvet, och jag ska säga att man kan tro att det har blivit en ny matta där inne. Men han skulle städa när han kommer hem från skola idag. Sen idag så ska vår 8-åring gå på maskerad hos en klass kamrat. Han vet tyvärr inte riktigt vad han vill klä ut sig till, men han skulle tala om det när han sluta skolan idag. Så det ska bli roligt att få veta hur han ska se ut. Nu ska jag återgå till arbetet hemma och ta hand om allt.

Kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards