Bearclaw

Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

Barntimman

Av Rosie-Marie & Harry - 16 mars 2010 09:16

Då var det barntimman och kurs kväll. Lill tjejen är hos sin mormor tycker det är jätte bra att min mamma har orken att ha sina barnbarn lite. Hon bruka ta dem en i taget så var och en får lite egen tid med sin mormor. Vi andra väntar att klockan skall bli så vi kan åka till barntimman.


Solen skiner även idag och man blir på så gott humör och det var även rätt skönt ute. Hjälpte min mamma att sätta in bilstolen i hennes bil. Medans jag var ute satt små killarna och tittade på barnprogram de sitter även nu och titta. De har varit lite bråkiga idag vet inte vad de har velat men nu är de i alla fall både snälla och lugna.


Ha det gott för nu skall jag dricka mitt kaffe och göra oss i ordning för barntimman.


kjamen

 
 
Marianne

Marianne

16 mars 2010 13:24

Så mysigt både för mormor och barnen att kunna umgås på tu man hand ibland. Nu ska jag ta mitt middagskaffe och sedan sätta igång med dagens middag.
Jag hoppas ni får en trevlig dag.
Kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Ann

Ann

16 mars 2010 15:54

Hej!!
Hoppas ni haft det trevligt på barntimman
Härligt med solen,hoppas den fortsätter att skina.
Kram och var rädda om varandra
Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

17 mars 2010 07:51

Idag är nog första dagen vi har molningt här på säkert 1 vecka. Samtidigt som jag älskar solen så måste jag erkänna att det är rätt så skönt att slippa gå och kisa hihi

Hoppas ni hade det riktigt skoj på barntimmen :-)

Ha en riktigt bra dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Sussa

Sussa

17 mars 2010 10:30

Skönt med en mormor som orkar och vill ha barnbarnen ibland. Mina ungar älskade att vara hos mormor när de var små. Sonen gillade det tydligen så mycket att han var tvungen att bo nästan granne med henne nu (som vuxen) :-) Bra för båda antar jag ;-)
Ha det bra!

http://sussasvovvar.blogspot.com

 
kurrelina

kurrelina

18 mars 2010 16:04

Kanonbra att dom är hos mormor ibland och då är det nog bäst att en och en får rå om henne, det är viktigt med äldre för barnen, dom ska förhoppningsvis komma ihåg henne när hon inte finns mer, det är ett mycket viktigt och fint minne.
ha en fin dag
kramis

http://kurrelina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards