Bearclaw

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 19 mars 2010 08:03

Har nu lyssnat på nyheterna 2-dagar i rad där de prata om 31-åringen som vill har hjälp för att kunna få en så bra död som möjligt. Det är ju så trist att man skall behöva be och värna om att kunna få denna hjälp som innebär en sömnspruta så hon inte känner när de stänger av respiratorn.

Om man nu vill ha denna hjälp så tycker jag att det är själv klart att man skall få den. Det är ju hennes liv och hon har rätten att bestämma om sitt liv själv.


Jag hoppas verkligen att hon får den hjälp som hon vill ha. Hon har ju skrivit till socialstyrelsen och vill ha hjälpen innan sommaren. Jag hoppas verkligen som sagt för hennes skull att hon får den hjälp hon vill ha.

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------


Och jag vill bara göra er påmind att ni skriver under namninsamlingen om ni inte har gjort det redan.

Insamling

Ha det gott mina vänner va nu rädda om er, kjamen  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards