Bearclaw

Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Detta har hänt i helgen

Av Rosie-Marie & Harry - 27 april 2009 08:05

Måndag morgon och det är helt underbart ute var ute med hundarna tidigare i dag och man behövde inte ens ta på sig jackan. Har inte hunnit med att skriva på bloggen nu i helgen som har varit det har varit rätt mycket med allt. Vår dotter ligger inne på förförlossningen för hennes lilla bebis ville komma lite för tidigt, så är de under konstroll. Men jag har ju varit där inne och hållit henne sällskap eftersom vår svärson har behövt jobba, men jag har sagt att det är okej om jag hjälper dem. Sen har det varit hundutställning på lördag vilket var jätte trevligt det var visst och sant mycket rörigt med start nr och katalogs nr men det gick bra ändå. Senyaya fick jätte bra kritik hon behöver nämligen tränas men denna gången var hon super duktig. Även Ada var duktig hon vann men det är jag inte ledsen över tvärt om jag bara älskar denna Ada hon är super vacker på alla sätt och vis. Jag hade inte varit ledsen över att någon annan heller hade vunnit jag gör detta för att jag tycker det är roligt och Senyaya börja fatta tycke för det hon med.

Sen vill jag tacka en mycket nära vän för hjälpen i helgen DU ÄR SUPER bara så att du vet detta. Är så Jätte glad att du finns i våra liv. Så TACK FÖR HJÄLPEN!!!!

Har även haft lite kursavslutning i går det var som sagt mycket blandade känslor för kursdeltagarna är super och vi har jätte trevligt tillsammans. Men nu får man njuta av den underbara värmen som verka komma för att stanna. Håller på hemma med hundrummet och de små barnens rum sen har vi allt som vi gör ute som man vill ha ordning på. Det är kul när man ser att det händer något för varje sak vi gör blir det super.

Vad vi skall göra i dag får väl hälsa på dottern en runda sen skall jag ta hand om tvätten och städningen det blir ju lite grann. Harry ska fixa ordning bilarna som skulle om besiktas denna veckan ja man har alltid jobb. Sen får man se hur mycket man tar tag i för man hinner tyvärr inte med allt det räcker att barnen inte vill en sak så har man tappat en annan i den andra änden men det är ju alltid spännande att se vad man hann med under dagen.

Ha det nu så bra och var rädd om er man vet ju aldrig vad som väntar en morgon, kjamen


 
 
kurrelina

kurrelina

27 april 2009 09:17

Ojojoj....jag blir trött bara av att läsa allt du hinner med....har du verkligen bara två armar och ben? eller är du kanske klonad till två *L*
Ha en fin dag och var rädd om dig
kramizzzzzar

http://www.av-eriksson.se

 
Marianne

Marianne

27 april 2009 09:56

Senyaya uppförde sig bättre än Ada som var en riktig hoppetossa den dagen. Lite dumt att bara ha en klass på en utställning, Yaya är ju mer än ett år yngre än Ada. Men dagen bjöd på både trevligt sällskap och ett härligt väder så jag tror att de flesta åkte hem nöjda. Om inte annat så vet jag en som var riktigt nöjd framåt kvällningen.
Jag hoppas allt är okay med din dotter och det väntande barnbarnet.
Vi hörs och ses. kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Carina

Carina

27 april 2009 18:23

Hoppas allt går bra med dottern och tack för grattis till Liza. Det gick ju bra för er lilla sötnos också.

Kram Carina & Co

http://www.eklovenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards